Trim

Nesten en liten topptur! Mye bløt snø på toppen, sank gjennom hele tiden, så måtte bare snu før toppen...

vært dårlig på å skrive inn øktene her, men har trent styrke og kondisjon som normalt siden sist oppdatering :)

Dagens økt:
45 min styrke på hele kroppen, supereffektiv og god økt!
1t tur i stort sett motbakke med vogn,hunder og snuppe på 12 kilo i vogna. Definitivt god trening xD

Utover dette har jeg såklart gjort daglig stell av dyrene våre,husarbeid osv. Absolutt hverdagsaktivitet :)

Hallo alle trimmere. Hos meg blir det rolig turer med hunden. Alt i fra 45 til 60 Mins turer hver dag. No i varmen har det vært litt tungt.

Pga dårlig rygg/bekken har det vært lite trim etter joggeturen sist helg! Men klarte å gå meg en tur i skog og mark i går. Faktisk deilig å røre litt på seg.

Gåtur med min bedre halvdel, hunden, mamma, pappa, bestefar og bestemor. :) ikke kjempe trim, men koselig med fler generasjoner på tur. :) tror jeg fikk min første kynne for hadde utrolig krampe i magen i 1minutt under turen. :)

Stikk ut er hot her i gården om dagen - samt at vi går når vi kan. Godt for både meg, mannen og gutten vår :) Ellers blir det lite trim

Topptur! Men må hive etter pusten på vei opp, oksygenopptaket må jeg tydeligvis dele med mini....

Back
Topp