Trim

Nesten en liten topptur! Mye bløt snø på toppen, sank gjennom hele tiden, så måtte bare snu før toppen...
 
vært dårlig på å skrive inn øktene her, men har trent styrke og kondisjon som normalt siden sist oppdatering :)

Dagens økt:
45 min styrke på hele kroppen, supereffektiv og god økt!
1t tur i stort sett motbakke med vogn,hunder og snuppe på 12 kilo i vogna. Definitivt god trening xD

Utover dette har jeg såklart gjort daglig stell av dyrene våre,husarbeid osv. Absolutt hverdagsaktivitet :)
 
Hallo alle trimmere. Hos meg blir det rolig turer med hunden. Alt i fra 45 til 60 Mins turer hver dag. No i varmen har det vært litt tungt.
 
Pga dårlig rygg/bekken har det vært lite trim etter joggeturen sist helg! Men klarte å gå meg en tur i skog og mark i går. Faktisk deilig å røre litt på seg.
 
Gåtur med min bedre halvdel, hunden, mamma, pappa, bestefar og bestemor. :) ikke kjempe trim, men koselig med fler generasjoner på tur. :) tror jeg fikk min første kynne for hadde utrolig krampe i magen i 1minutt under turen. :)
 
Stikk ut er hot her i gården om dagen - samt at vi går når vi kan. Godt for både meg, mannen og gutten vår :) Ellers blir det lite trim
 
Topptur! Men må hive etter pusten på vei opp, oksygenopptaket må jeg tydeligvis dele med mini....
 
60 min tur med hunden.
Ble rolig tur.. Fikk sånn trykk i bekkenet,var ubehagelig å gå.
 
Det blir lite trim om dagen. Det blir rolige turer med hunden..3-4 ganger om dagen.. Men det holder for meg om dagen.. :)
 
Back
Topp