Trim

Linnsi86

Glad i forumet
Jeg går ca 30 til 60 min for dagen..
Jeg føler det hjelper på kvalmen og det er godt å bevege seg..
Gjør dere noe trim/aktiviteter?
Jeg tenkte å begynne med styrke øvelser for ryggen osv,siden det blir tynge etter hvert
 
Jeg går ca 30 til 60 min for dagen..
Jeg føler det hjelper på kvalmen og det er godt å bevege seg..
Gjør dere noe trim/aktiviteter?
Jeg tenkte å begynne med styrke øvelser for ryggen osv,siden det blir tynge etter hvert

Jeg sliter utrolig mye med kvalme. Har aldri tenkt på at kanskje det å gå tur vil hjelpe! Kanskje det må prøves :)
 
Trener styrke 3 ganger i uken ♡
 
Jeg sliter utrolig mye med kvalme. Har aldri tenkt på at kanskje det å gå tur vil hjelpe! Kanskje det må prøves :)
Jeg er veldig kvalm om morningen,men har funnet ut at jeg blir verre ved å ligge i sengen. Så jeg får bitte litt mat og drikke i meg og så går jeg en liten tur.. Så føler jeg det letter.. Håper det kan hjelpe deg også❤️
 
Trener styrke to ganger i uken. Burde absolutt fått gått litt mer turer og hadde store planer om å være aktiv i dette svangerskapet, men bekkenløsningen hindrer meg i de helt hverdagslige tingene så blir nok lite turgåing :( krysser fingrene for at det blir bedre etter vært.
 
Har en husky på 1år så her må jeg bare ut. :) trives med turer og vil fortsette med det mest mulig. :) ikke så glad i jogging og sånn og treningssenter gidder jeg ikke melde meg inn i, så prøver litt styrke på kjernemusklaturen. :) det hjelper i allefall på humøret og hormonene. :)
 
Jeg prøver å gå en tur hver dag også tenkte jeg å begynne med styrketrening to ganger i uken :) Vet ikke helt hvilke øvelser jeg skal ta , men finner nok ut av noe :)
 
Deilig med en liten luftetur! Trenger ikke være så langt, det viktigste er jo at man får rørt på seg i det hele tatt...
 
Jeg prøver å gå en tur hver dag også tenkte jeg å begynne med styrketrening to ganger i uken :) Vet ikke helt hvilke øvelser jeg skal ta , men finner nok ut av noe :)

Fikk en bok ang kost og trening av legen - husker ikke nå hva den heter men den er gul/orange i farge og der finner du mange fine styrkeøvelser. Når jeg blir frisk så tenkte jeg å begynne p gjøre disse + gå på mølle mens mannen trener sin styrke på studio minst to ganger i uka
 
Jeg går også 30-60min hver dag. Etter et par mnd med kvalme og oppkast har jeg ikke nok energi i det hele tatt til å kunne jogge. Jeg er strålende fornøyd med at jeg klarer å komme meg ut og gå. Men det hjelper på kvalmen å gå seg en tur, så det er bare å ta et saftig eple i hånd, få på skoene og gå ut døra.

Men jeg har tenkt å skaffe meg en gravid-yoga-hjemmedvd. Noen som har det/ anbefaler noen?
 
Last edited:
Har vært litt redd for å trene, at noe skulle skje. Men føler meg litt tryggere nå som jeg er 13 uker. Må komme meg i aktivitet denne uken, og bli flinkere med maten.. Blir bare så sinnsykt fort andpusten plutselig, noen andre?
 
No har jeg ikke fått fått turen min på tre dager, grunnet veldig glatte veier,sterk hodepine og jobb..
Kjenner alt blir mye verre når jeg ikke får luftet meg.. Mer kvalm,mer sliten osv.. Men er meldt bra vært fra onsdag av,så da er det ut på tur
Ønsker alle en flott dag❤️
 
Nå har jeg hatt 30min på mølla med rask gange/rolig jogg og så rett uti bassenget og svømt 300m!
Fyller på med litt nøtter og banan!
Dagens skryt og klapp på skulderen!!!
 
Nå har jeg hatt 30min på mølla med rask gange/rolig jogg og så rett uti bassenget og svømt 300m!
Fyller på med litt nøtter og banan!
Dagens skryt og klapp på skulderen!!!
Knall flott. Minus aktivitet på meg i dag..men ble to 50 Mins turer i går
 
Dagens trim: 60 min rolig tur med hunden.. litt tungt i dag,kjenner der skjer ting i kroppen.. Og tyngre skal det bli❤️ hurra❤️
 
Back
Topp