Trim

I dag har jeg gått rolig 50 min,kastet opp på turen,den kom plutselig. Aldri skjedd før. Har hatt kraftig migrene i hele natt,så føler meg veldig sliten. MEN turen i kald frisk luft hjelp en god del på hode og humør.
No en varm dusj og så på kurs.
Full fres. Ønsker alle en flott dag!
 
I dag har jeg gått rolig 50 min,kastet opp på turen,den kom plutselig. Aldri skjedd før. Har hatt kraftig migrene i hele natt,så føler meg veldig sliten. MEN turen i kald frisk luft hjelp en god del på hode og humør.
No en varm dusj og så på kurs.
Full fres. Ønsker alle en flott dag!
Jeg har også migrene og ved trim/trening har jeg ved flere anledninger kastet opp! Kan dessverre ikke gi deg noen forklaring på hvorfor, men hos meg er det ihvertfall et tegn på at jeg trenger hvile/må roe ned! Viktig å lytte til kroppen ❤️ god bedring!
 
Dere er alle flinke❤️
Når jeg er sur og gretten,helst vil ligge i sengen og slappe av:) Hehe..
Tenker jeg over hvor godt og viktig dette er for nurket i magen. Det er dørstokk milen som er verst.. Og så blir jeg så kry når jeg er ferdig.
Stå på alle sammen.
Trim og tur er godt for helsen,sjelen,snope syken og barnet..tihi... Hipp hipp for oss..
 
Jeg må si at jeg er veldig vær lei... fryser bare jeg går utenfor døren☺så blir lite trening turer på meg... men skal bli flinkere ☺
 
Dagen trim ble rolig gå tur med hunden i 30 min ca. Har en del ubehag og voksing i dag,så tar deg mitt rolig. Skal se om jeg får en rolig tur senere. ❤️
 
Har veldig lyst til å begynne med trening... Vi har en elipsemaskin, men hvordan er den for bekkenet? Jeg tør ikke å ta en runde for å potensielt være ødelagt i en uke og gjøre det værre :p
 
Har veldig lyst til å begynne med trening... Vi har en elipsemaskin, men hvordan er den for bekkenet? Jeg tør ikke å ta en runde for å potensielt være ødelagt i en uke og gjøre det værre :p
Skal ikke være farlig så lenge man ikke tar helt av og er villmann (kvinne) ;)
 
Jeg har blitt så utrolig forkjølt, så idag ble det sofaen og innetid...
 
Jeg tenkte at jeg skal melde meg på svømming for gravide☺verker sånn i korsryggen og fikk noen rare kinkser i hoften i går☺
 
Jeg tenkte at jeg skal melde meg på svømming for gravide☺verker sånn i korsryggen og fikk noen rare kinkser i hoften i går☺
Det kunne jeg også tenkt meg! Men her er det kl 15, og det er akkurat da jeg er ferdig på jobb..... :(
 
Det kunne jeg også tenkt meg! Men her er det kl 15, og det er akkurat da jeg er ferdig på jobb..... :(
Vet at de har noe her som heter svømming for gravide i jobb. Og da regner jeg med at dette er en av de tingene de tilrettelegger på jobben. Du kan jo høre om det finnes noe slikt. Her begynner det kl 12 til 13☺
 
Vet at de har noe her som heter svømming for gravide i jobb. Og da regner jeg med at dette er en av de tingene de tilrettelegger på jobben. Du kan jo høre om det finnes noe slikt. Her begynner det kl 12 til 13☺
Fikk informasjon om svømmingen fra jordmor ved bedriftshelsetjenesten, men tenkte ikke tanken om kanskje å få tilrettelagt! Takk for tips!
 
Back
Topp