Trim

Jeg var på gravide svømming i går☺for 1 gang. Jeg kjenner på kroppen at jeg har trent. Deilig følelse☺
Jeg skal til jordmor den 16/03..håper hun har noe info om svømming i Bergen. Hører det skal vært knall bra for kropp og sjel❤️

Jr er lagt, har vært i kjeller'n og satt på en maskin klær. Syltetøy er kokt og mannen min + broren min er på stua og legger tak. Vurderer seriøst å ta på meg sko og gå ut å rusle meg en tur. Kjedelig å sitte oppe alene i 2 etg å se på kjedelig TV som jeg har gjort de siste mnd'ene. Er sliten som vanlig men dette er faktisk første kvelden på lenge at jeg har følt at jeg faktisk orker :)

Knall imponert over alle sammen.
Det er godt jobbet:-)
Selv har jeg gått en liten tur og så gått masse på jobb. ( sykehjem)
Så no er det dusj og rett i seng. Full fres:-)

Jeg har så vondt i ene hoften jeg. Verker skikkelig tror jeg holder meg til svømming 1 gang i uken☺fortsatt gangsperr ☺

Ja var gratis også så jeg kan gå til nesten termin☺ den ene gravid svømmingen jeg såg på kostet jo 1600 for 10 ganger☺
Whaaaat? Gratis? Her koster den også rundt 1500kr, og når jeg ikke vet om jeg kan være med alle gangene synes jeg det var litt mye å bruke...

Har nettopp blitt kvitt mye av kvalmen, og trøttheten så vi har begynt, og gå turer igjen :)
Også har jeg ting og ta igjen her hjemme også som også setter i gang forbrenningen. Kunne ikke gå skikkelig når jeg hadde stått på fra morgen til kveld i går. Bekkenet og korsryggen var kaputt. Men fy flate så deilig det er og bevege seg igjen :D

Har nettopp blitt kvitt mye av kvalmen, og trøttheten så vi har begynt, og gå turer igjen :)
Også har jeg ting og ta igjen her hjemme også som også setter i gang forbrenningen. Kunne ikke gå skikkelig når jeg hadde stått på fra morgen til kveld i går. Bekkenet og korsryggen var kaputt. Men fy flate så deilig det er og bevege seg igjen :D
Herlig at du er i form til å bevege deg litt igjen :) del gjerne med oss andre hvilke aktiviteter du driver med om dagene! Kjekt å høre!

Begynt nå når formen er bedre, men begrenses av bekkenløsning. Jobber mest med tøyningsøvelser for at det ikke skal bli verre

Nå tar jeg 3 dager helg og det skal bli godt med en "alene dag" i morgen.

Skal levere Jr i barnehagen kl 8. Så skal jeg fra en bydel til en tredje via en andre :) Tror jeg skal klare turen på en times tid eller der omkring. Tar meg en "latte" eller noe på kafé og bare slapper av der frem til jeg skal på spa kl 10.00 <3 Glede meg sinnsykt masse!

Den siste uken har jeg gjort noe nytt på jobb. Jeg har ca 1 time pause til rådighet PR dag. Jeg tar en pause ca kl 10 og jeg spiser (15 min) og det samme igjen ca kl 14/14.30.

Ca kl 12 kler jeg på meg og går tur! Det er så godt og forfriskende! Får en pause fra støyet og inneklimaet på jobb, får slappet og av koblet ut samtidig som jeg får stekt på bena.

For hver dag så er det også blitt mer og mer vår i lufta her og solbrillene er funnet frem. Håper og kunne fortsett med disse turene mine fremover både når jeg har fri og er på jobb.

Back
Topp