Trim

Denne uken har jeg fått til tre styrkeøkter á 1,5 time pr.gang, og gått tur i 30-45 minutter x2. Når jeg er på studioet og trener styrke begynner/avslutter jeg med lettere intervaller på ellipsemaskina, sånn at jeg får inn litt kondisjonstrening også. Sier meg fornøyd med det!:)

1time i treningsstudio (oppvarming på mølla og så styrketrening!) og så 1 time svømming!
Når været er dårlig, er dette et fint alternativ!

NO var det godt med en tur..60 min.. En uke i sengen med influensa..
Sol ute og deilig å få bevege seg litt.
Herlig herlig herlig☀️

God jobbet alle sammen.
Hos meg blir det små turer med hunden..15-20 min 2-3 ganger for dagen.. Gubben er i Afrika på jobb,så alle turene med hunden må jeg ta.men det er en Bra ting også,da må jeg liksom ut:-) til tross for litt skrantende helse.

her trener jeg styrke 3-4 ganger i uken i tillegg til mer eller mindre daglige turer med hundene og ridning og stallarbeid 4-5 ganger i uken :)
Formen er (bank i bordet) helt super,så jeg nyter det og er i aktivitet som jeg pleier så lenge som overhode mulig og håååper dette skal vare ut svangerskapet :)

I dag blir det en tur med hundene på 30 min pluss stallarbeid og ridning i ettermiddag.
I morgen blir det også tur + stall og ridning i tillegg til styrketrening (ukas 2.økt)

Gårsdagens trening:
50 min effektiv styrke på hele kroppen
30 min på ellipsemaskin med siste 10 min intervalltrening med enda høyere intensitet. (5 km på 30 min)
Stallarbeid og 45 min tur med hesten.
Mannen gikk med hundene :)

I dag blir det stall og trening av hest igjen, i tillegg til tur med hunder :)

I dag var det tid for trening igjen :D
Jippi!
Travel dag, så det hele begynte med en kjapp tur med hundene (20 min rask gange)
Deretter 1t effektiv styrketrening på hele kroppen med mye fokus på coremuskulatur. Testet ut litt nye metoder på planken, som fungerte kjempe godt!
Hele kroppen fikk kjørt seg skikkelig, en herlig og god økt!
Deretter hjem å spise en skikkelig lunsj før det bar til stallen for stallarbeid og trening av hesten.
Det ble til at jeg gikk med hesten på tur og tilbakela 45 min med rolig jogging og rask gange.
Deretter en tur innom dusjen før jeg reiste på kveldsvakt. Der har det vært full fart, og lite pauser, så en aktiv kveld også:P
Da jeg kom hjem hadde mannen heldigvis fått tid til å gå med hundene. haha :)

Nå blir det kveldsmat før jeg stuper i seng :D

Back
Topp