Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Åååhh jeg trenger en kraftig dytt i ræva for å få trent!
♡Overgangen feb/mars♡
♡Overgangen feb/mars♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal dytte deg avgårde... opp av sofaen, ta på skoene og gå en liten tur på en 30 min.. ta på noe gøy musikk og kooos degÅååhh jeenger en kraftig dytt i ræva for å få trent!
♡Overgangen feb/mars♡
Uff, punktering er så kjedlig detTo timer trening i går gitt.. Var ikke meningen, men bilen punkterte Så ble på treningen til den var lappa! Så en time mer enn beregnet
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det ok å løpe? Hvor langt er du på vei? Løp mye før, men etter uke ni har jeg gitt opp. Går i motbakker isteden. Pulsen er jo ikke den samme som før (betyr ikke man er i dårlig form fordet, men føles sånn). Jeg er ihvertfall imponert over at dere løper enda damer!Jogget 7 km i går. Trodde jeg skulle dø. Hvordan går det an å bli i så dårlig form på bare få uker? Følte meg som en elefant, men har ikke lagt på meg mer enn 1 kg enda. Blir andpusten bare jeg ser en bakke.
Jeg er 14+1 i dag. Løper saktere nå enn før og går bakken siden pulsen spretter i taket. Utenom det, ingen problemEr det ok å løpe? Hvor langt er du på vei? Løp mye før, men etter uke ni har jeg gitt opp. Går i motbakker isteden. Pulsen er jo ikke den samme som før (betyr ikke man er i dårlig form fordet, men føles sånn). Jeg er ihvertfall imponert over at dere løper enda damer!
Gått tur 2 ganger i dag + jeg skal på gruppetime i morgen tidlig!![]()
Måtte ta meg sammen!Så flink du har vært i det siste!! stå på videre![]()