Treningstråd for mars 2015

vært på 1 time zumba... gikk knall i 30 min, så gikk d bare nedover :( nå er jeg super sliten og verker bekkenet :( blæææ

Vært på treningen halvannen time i dag;-) og holdt på å styre hjemme resten a dagen! Traff ikke sofaen før kl åtte

Sent from my iPhone using BV Forum

Flinke jenter!!!!!!

Akkurat kommet hjem fra styrketrening. Tatt fri i dag og skal bare slaaaaaape av resten av dagen, vel, til barna kommer hjem i allefall;)

Storevarden i dag:) 645 moh:) 6.65 km 2 t 10 min:)

To timer trening i går gitt.. Var ikke meningen, men bilen punkterte Så ble på treningen til den var lappa! Så en time mer enn beregnet

Sent from my iPhone using BV Forum

Jogget 7 km i går. Trodde jeg skulle dø. Hvordan går det an å bli i så dårlig form på bare få uker? Følte meg som en elefant, men har ikke lagt på meg mer enn 1 kg enda. Blir andpusten bare jeg ser en bakke.

Gikk lang tur i fjellet både på tirsdag og onsdag, med på rypejakt... Opp og ned og opp og ned. Fire timer hver dag. Trodde aldri jeg skulle klare det, men gikk faktisk overraskende greit.

Jogget 7 km i går. Trodde jeg skulle dø. Hvordan går det an å bli i så dårlig form på bare få uker? Følte meg som en elefant, men har ikke lagt på meg mer enn 1 kg enda. Blir andpusten bare jeg ser en bakke.
Er det ok å løpe? Hvor langt er du på vei? Løp mye før, men etter uke ni har jeg gitt opp. Går i motbakker isteden. Pulsen er jo ikke den samme som før (betyr ikke man er i dårlig form fordet, men føles sånn). Jeg er ihvertfall imponert over at dere løper enda damer!

Er det ok å løpe? Hvor langt er du på vei? Løp mye før, men etter uke ni har jeg gitt opp. Går i motbakker isteden. Pulsen er jo ikke den samme som før (betyr ikke man er i dårlig form fordet, men føles sånn). Jeg er ihvertfall imponert over at dere løper enda damer!
Jeg er 14+1 i dag. Løper saktere nå enn før og går bakken siden pulsen spretter i taket. Utenom det, ingen problem :-) (bortsett fra at formen føles dårlig) Tenkte å springe til jeg får mage eller til knær, hofter eller bekken sier stopp. Det å gå i motbakker er like effektivt som løpng så stå på!

Ja, får lett opp pulsen i motbakkene. Dette er tredje så kjenner bekkenet allerede. NYT tiden med liten mage og løp i vei!

Back
Topp