Treningstråd for mars 2015

Gosh så flinke dere er! Har mer en nok med frøkna på 4 år, husarbeid, jobb og en sliten kropp.. Og jeg har det ikke ille i forhold til det noen av dere andre har! Stå på og vær aktive;) jeg er sofaslask for øyblikket iallefall:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Gosh så flinke dere er! Har mer en nok med frøkna på 4 år, husarbeid, jobb og en sliten kropp.. Og jeg har det ikke ille i forhold til det noen av dere andre har! Stå på og vær aktive;) jeg er sofaslask for øyblikket iallefall:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Jeg syntes husarbeid burde telle som trening! Det er da ihvertfall fysisk aktivitet som kan få varmen godt i gang!

Nå er det så lang tid siden jeg sjekket denne tråden, og må bare si dere er flinke jenter! Godt å se at ikke alle er latsabber som undertegnede :(

Jeg jogga på fredag, 40 min, litt over 5 km. Og på søndag gikk jeg tur med minstemann, nesten 5 km. Etterpå vaska jeg huset, tok to timer det også.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det treningspause med god grunn.. Får ikke lov av legene til å trene den/de neste ukers tid (de kunne ikke være helt spesifikke). Jeg får lov til å sykle til jobb, men ikke tung trening, styrketrening, pilates eller løp.. Det er egentlig litt kjipt, nå hvor energinivået ikke er helt i kjelleren lenger.. Men, jeg håper på å komme sterkere tilbake :)

Jommen ble det ikke en time og ti min på trening i dag å;-) fokus på styrke i dag:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fått ræva ut av sofan ej me;) 2 tura dinna uka. Mandag var jeg og min kollega på fagrefjellet(husker ikke hvor langt). I dag kjørte vi litt lenger opp, gikk fagrefjellet, ned heiane( det e en superbratt bakke de har laget på grunn av monsterlinja). Ned i vikedalen å helledalen til der ho bor henta bilen henna å kjørte å henta min! Heilt ferdig i beina no! ;) hahaha i morga lurte ej på å teste joga:)

Ente på 5.35 km:)

Et bilde fra turen:)

Vedlegg

• 1410457941318.jpg
    1410457941318.jpg
    41 KB · Visninger: 10
Hovdåsen i dag! :) 4 km
Herifra ser du 4 fergeoverganger! :)
Nydeligste plassen i bygda. Utsikt over hele Ålesund, sula hareid mm! :)

Vedlegg

• 1410544777220.jpg
    1410544777220.jpg
    39,8 KB · Visninger: 9
:)Spreke dere har vært i det siste!!!!:)
Her ble det styrke i går, og jogging med vogn idag:)

Så godt som ikke trent på 2 uker... MEN i dag var jeg på sykkeltur med ungene :) tenkte ta en sykkeltur alene i måren tidlig, også er d zumba igjen på mandag!! :D

Melsetsætra i dag:) 4.45 km:)

Back
Topp