Tredje kvinne innlagt

Men er alt lukket og slikt ennå? Det var rundt 1,5 cm ved innleggelse? ❤️
 
Men er alt lukket og slikt ennå? Det var rundt 1,5 cm ved innleggelse? ❤️
Det var lukket når jeg kom inn, men nå vet de ikke lenger, og de vil ikke undersøke fordi det kan stimulere til flere rier. Livmorhalsen var 1,8-2,0 cm ved innleggelse i 15-tiden, men inatt kl 01 var den 2,6-2,7 cm, så den krympet en del ganske fort. Var også begynt å bukte seg litt innover, og det så ut som det hadde begynt å åpne seg litt fra innsiden.
Har ikke hatt rier siden 19:30 da :Heartred Så hååper medisinen virker, og at hun kan få vokse litt mer!
 
Ojojoj... håper ikke det er jeg som har smittet dere!! Har de estimert noen vekt på den bittelille? Har du fått sånn magnesiumgreie som gjør kroppen om til en ovn?? Jeg fikk det da de skjønte at fødsel ikke lot seg stoppe...

Håper virkelig de klarer å stoppe dette noen dager i hvert fall, så du får litt effekt av lungemodningssprøyten. Ønsker deg masse lykke til gjennom natten [emoji1303]
 
Det var lukket når jeg kom inn, men nå vet de ikke lenger, og de vil ikke undersøke fordi det kan stimulere til flere rier. Livmorhalsen var 1,8-2,0 cm ved innleggelse i 15-tiden, men inatt kl 01 var den 2,6-2,7 cm, så den krympet en del ganske fort. Var også begynt å bukte seg litt innover, og det så ut som det hadde begynt å åpne seg litt fra innsiden.
Har ikke hatt rier siden 19:30 da :Heartred Så hååper medisinen virker, og at hun kan få vokse litt mer!
Over på ny dag nå - alle timer og dager er gull verdt!:Heartred
 
Ojojoj... håper ikke det er jeg som har smittet dere!! Har de estimert noen vekt på den bittelille? Har du fått sånn magnesiumgreie som gjør kroppen om til en ovn?? Jeg fikk det da de skjønte at fødsel ikke lot seg stoppe...

Håper virkelig de klarer å stoppe dette noen dager i hvert fall, så du får litt effekt av lungemodningssprøyten. Ønsker deg masse lykke til gjennom natten [emoji1303]
Var nok du som startet hele denne epidemien :p Fortsetter det slik er det ikke flere igjen å føde når august kommer!
Har ikke fått magnsium nei. Har fått lungemodning, er enda på trinn 2 av riehemmedryppet og har fått 2 tabletter som også skulle stoppe riene.
Foreløpig er riene gitt seg, og smertene har roet seg en del. Tok seg litt opp etter at overlegen kom inn og trykka i vei på magen - liker ikke!

Hun ble estimert til ca. 800 gram inatt, og barnelegen var godt fornøyd med det med tanke på at det er ei jente og. Men syns hun kan legge på seg minst 2 kg før hun kommer ut :rolleyes:
 
25+5! :D Bare 2 dager unna 26 nå!

Hvis du rekker noen timer med lungemodning, kommer det til å gå fint uansett... Barnelegene her er rimelig sikker på at Rolf ble født 25+1, og ikke 26+1 som ultralydfolket på kk har flyttet meg fremover til. Og det ser foreløpig bra ut. Selv om han er gutt til og med [emoji12].
 
Hvis du rekker noen timer med lungemodning, kommer det til å gå fint uansett... Barnelegene her er rimelig sikker på at Rolf ble født 25+1, og ikke 26+1 som ultralydfolket på kk har flyttet meg fremover til. Og det ser foreløpig bra ut. Selv om han er gutt til og med [emoji12].
Håper på å få full uttelling av lungemodningen, så teller ned til 25+6! Mest sannsynlig går det helt fint om det blir fødsel nå, men jeg ser helst hun vokser litt mer enda :Heartpink
Er såå glad for at det går bra med din lille mini! Jeg er jo egentlig ganske sikker på unnfangelse, og iføgle den er jeg bare 24+4. Fikk meg jo 8 gratisdager på oul :rolleyes: Men størrelsen er jo midt i 25 uker, så vi satser på det!
 
Vanlige gravidplager gir seg visst ikke selv om man er innlagt med premature rier [emoji849] De vanlige søvnproblemene er her, og jeg ligger nok våken et par timer med urolige bein og vonde musklee i leggene og rumpa. Min vanlige knebøykur utgår i hvertfall! Får heller tåle disse dumme beina.
Nå når mage- og ryggsmertene har gitt seg, kjenner jeg jo også bekkenløsningen igjen, og den er ikke veldig fornød med valg av seng inatt [emoji85]

Snart på tide med nytt drypp, spent på om de velger å holde meg på trinn 2, eller om de går til trinn 3 og setter ned farten. Smertene har jo vært borte omtrent hele tiden med den siste flaska.
 
Tusen takk for alle gode og støttende ord forresten! Det betyr så mye [emoji173]️ Jeg har ikke helt ork til å svare alle, men jeg leser alt og tar alle med meg videre [emoji173]️
Så deilig å ha en plass å lufte tankene!
 
Nå var de inne og skrudde ned dryppet, så da er vi på trinn 3 med riehemmende [emoji1319] Bare å håpe at riene og smertene holder seg unna fortsatt! Er omtrent helt smertefri nå [emoji4]
Supert! :happy:
 
❤️❤️

Jubler for ny dag med deg!
 
Tenker på alle dere Augustdamene :Heartred Virker som riene har roet seg så håper hun holder seg inne en god stund enda
 
Puster lettet ut for en liten stund. Veldig fint å lese at smerter etc er redusert for deg. Krysser fingre for at det fortsetter å gå den veien!
 
Godt å høre at vondtene har blitt bedre! Krysser fingrene for at det holder seg slik! :)
 
Back
Topp