Tredje kvinne innlagt

Jeg er imponert over deg, Leia Når du revner og syr, har rier i noen mnd og sliter med søvn, så klarer du likevel å kalle det drømmefødsel. Du er virkelig flink til å finne det positive.

Jeg er langt mer kritisk til min fødsel. Jeg tenker at for en drømmefødsel så må riene starte litt senere. Mine kjente jeg ca 06:30 og siden jeg var langt inni b-menneskeverden og hadde sovnet 02, så ble det litt kort natt. Dessuten så var de ikke regelmessige, så jeg syntes det var vanskelig å vite når det var på tide å dra inn. Aktiv fødsel på ca 2 timer, utpressing på 2-3 rier og ingen sting var jeg fornøyd med. Er visst mer kravstor jeg:)
Takk for det!
Jeg hadde jo rier fra 17 dagen før som dabbet av iløpet av natten når vi lå på fødestua, var såå fortvilet over å mest sannsynlig bli sendt hjem igjen, så gleden var stor når de begynte å gjøre vondt igjen i 6-tiden :p Da hadde jeg kanskje sovet 1 time totalt, mellom noen rier.
Så stod det på fra 6 til 14:30, da jeg fikk begynne å presse, og hun var ute 15. Men alt gikk så fint, jeg hadde kontroll og hadde hele tiden god fremgang. Mannen gjorde en kjempejobb og jeg hadde skikkelig herlige jordmødre som virkelig skrøt og motiverte meg. Såklart var det dritvondt og etter de tok vannet på 9 cm trodde jeg virkelig jeg skulle omkomme av smertene. Men satt kun igjen med en god følelse av fødselen etter hun var ute :happy:
Akkurat revningen var ikke så digg :p Men det var heldigvis bare to dype rifter fremover, og ikke bakover. Overlevde 45 minutt sying og, det var heller ikke så behagelig :hilarious:
 
Back
Topp