Tredje kvinne innlagt

Endelig, etter det som føles som verdens lengste svangerskap kom endelig lille tulla til verden :Heartpink
22 timer fødsel, hvorav 9 timer aktiv. Hun veier 3658g, 51cm lang og 36cm ho.
Etter å ha truet med å komme til verden i uke 25 og 33, valgte hun å bli inne helt til 41+2 :happy:

Og mamman er dritstolt over egen prestasjon, for hun kom til verden uten epidural :cool:
Gratulerer så masse!!
Tror jeg skremte hele sus fødeavd i går med mine fine banneord! Respekt for #epiduralfri
Kjekt at hu endelig kom ❤️
 
Endelig, etter det som føles som verdens lengste svangerskap kom endelig lille tulla til verden :Heartpink
22 timer fødsel, hvorav 9 timer aktiv. Hun veier 3658g, 51cm lang og 36cm ho.
Etter å ha truet med å komme til verden i uke 25 og 33, valgte hun å bli inne helt til 41+2 :happy:

Og mamman er dritstolt over egen prestasjon, for hun kom til verden uten epidural :cool:
SÅ bra jobba!! Det har du lov å være stolt av! Endelig! Gratulerer så mye og NYT!
 
Endelig, etter det som føles som verdens lengste svangerskap kom endelig lille tulla til verden :Heartpink
22 timer fødsel, hvorav 9 timer aktiv. Hun veier 3658g, 51cm lang og 36cm ho.
Etter å ha truet med å komme til verden i uke 25 og 33, valgte hun å bli inne helt til 41+2 :happy:

Og mamman er dritstolt over egen prestasjon, for hun kom til verden uten epidural :cool:

Gratulerer med tulla :) endelig kom hun [emoji173]️
 
Sniker fra september og sender stor gratulasjon! :)
For en utrolig innsats de siste månedene, imponerende :Heartred
 
Du var tredje kvinne innlagt og fødte blant siste tredjedel:)
 
Last edited:
Gratulerer!!
 
Du var tredje kvinne innlagt og fødte blant siste tredjedel:)

Også fikk hun jo egentlig rett i at hun ble «den siste» innlagte, som tråden het opprinnelig. Hun ble i alle fall den siste med såpass stor fare for prematur fødsel etter krølle og VictoriaH.
 
Også fikk hun jo egentlig rett i at hun ble «den siste» innlagte, som tråden het opprinnelig. Hun ble i alle fall den siste med såpass stor fare for prematur fødsel etter krølle og VictoriaH.
Jepp. Var du egentlig uenig i det jeg skrev (X)? :)
 
Jepp. Var du egentlig uenig i det jeg skrev (X)? :)

Med X? Neida, jeg fant bare ut at det var så mye lettere for meg å telle 1 for 1 dag, 2 for 2 osv. Jeg er litt treig i toppen om dagen og må ha alt inn med teskje. Du har gjort en kjempejobb og tallsystemet var egentlig mye bedre enn fargekodene.
 
Endelig, etter det som føles som verdens lengste svangerskap kom endelig lille tulla til verden :Heartpink
22 timer fødsel, hvorav 9 timer aktiv. Hun veier 3658g, 51cm lang og 36cm ho.
Etter å ha truet med å komme til verden i uke 25 og 33, valgte hun å bli inne helt til 41+2 :happy:

Og mamman er dritstolt over egen prestasjon, for hun kom til verden uten epidural :cool:

Hurra! Helt utrolig:) Gratulerer så mye, endelig er du ferdig:) Det var litt av en tålmodighetsprøve av et svangerskap! Nå er det nok masse kos med babyen:D
 
Med X? Neida, jeg fant bare ut at det var så mye lettere for meg å telle 1 for 1 dag, 2 for 2 osv. Jeg er litt treig i toppen om dagen og må ha alt inn med teskje. Du har gjort en kjempejobb og tallsystemet var egentlig mye bedre enn fargekodene.
Jeg siktet til en slik en: 40CCC05B-1DE0-4068-98ED-A16B544001E0.jpeg
 
Jeg siktet til en slik en: Vis vedlegget 272433

Åååh. Djiiis. Jeg har nok bare kommet borti feil ikon. Må finne og fjerne. Jeg merker så og si aldri innlegg med slik rød X ... Bare hvis jeg er provoserende uenig i noe, men det er jeg jo ikke her i denne gruppa!
 
Åååh. Djiiis. Jeg har nok bare kommet borti feil ikon. Må finne og fjerne. Jeg merker så og si aldri innlegg med slik rød X ... Bare hvis jeg er provoserende uenig i noe, men det er jeg jo ikke her i denne gruppa!
Jeg ser på min profil at jeg har gitt noen slike selv. Det har aldri vært med vilje, men de er jo umulig å finne igjen.
 
Jeg må ha fått belønning for et skikkelig drittsvangerskap. Hadde en drømmefødsel (selv om den varte i 9 timer og såklart gjorde vondt). Og mini er en drømmebaby :Heartred Hun sover og sover, spiser, sover litt mer og ligger våken og pludrer litt. Sjelden noe gråt, isåfall fordi maten er for treig. Også er hun innmari søt :love7
 
Ja, det er deg hel unt! Herlig - tenker dere koser dere masse!
 
Jeg må ha fått belønning for et skikkelig drittsvangerskap. Hadde en drømmefødsel (selv om den varte i 9 timer og såklart gjorde vondt). Og mini er en drømmebaby :Heartred Hun sover og sover, spiser, sover litt mer og ligger våken og pludrer litt. Sjelden noe gråt, isåfall fordi maten er for treig. Også er hun innmari søt :love7
Deilig! :Heartred:wav
 
Jeg er imponert over deg, Leia Når du revner og syr, har rier i noen mnd og sliter med søvn, så klarer du likevel å kalle det drømmefødsel. Du er virkelig flink til å finne det positive.

Jeg er langt mer kritisk til min fødsel. Jeg tenker at for en drømmefødsel så må riene starte litt senere. Mine kjente jeg ca 06:30 og siden jeg var langt inni b-menneskeverden og hadde sovnet 02, så ble det litt kort natt. Dessuten så var de ikke regelmessige, så jeg syntes det var vanskelig å vite når det var på tide å dra inn. Aktiv fødsel på ca 2 timer, utpressing på 2-3 rier og ingen sting var jeg fornøyd med. Er visst mer kravstor jeg:)
 
Back
Topp