Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Jeg er selvkontroll mester!! øøøh not! I hvertfall ikke når det gjelder søtsaker.. lol :) Blir såå spennende å følge deg altså. Når skal du på OUL? :)
OUL på torsdag! :D kommer til å bli sykt nederlag for meg å få vite det når du klarte å holde deg ;) hoho!
Men det er jo nesten ikke til å holde ut, må jo begynne å strikke!!

Er det forskjell på svangerskapene deres da? Hos meg er det en del ulikt. Var ikke kvalm i det hele tatt sist, spiste normalt og fikk sent mage (spiss og liten). = Gutt. Nå var jeg mye kvalm, spiser mye, vond smak i munnen, magen kom fortere (men det er vel vanlig), og den er "bredere" mer "jentemage", pluss at puppene har vokst. = Jente. Kan være tilfeldigheter, men elsker å gruble på sånt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har 3 forskjellige svangerskap! Guttemage alle gangene. Synes kanskje jeg er bredere denne gangen. Matlysten er på topp i allefall! Og har gått opp 3 kg. Gikk ikke opp noe med jentene før etter uke 20.
Nr.1 kvalm til uke 20
Nr.2 aldri kvalm, men spydde hver dag uten forvarsel til uke 17.
Nå: kvalm fra uke 10-13
Puppene har vokst litt nå, men ikke mye.
Så det kan godt være både jente og gutt ;)

Mine har vært ganske like. Bortsett fra at denne gangen har jeg kasta opp på kvelden før jeg skulle legge meg og at jeg har kjent litt stikkinger nederst i magen. Sånn type muskelstrek.. det hadde jeg ikke med de andre..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har 3 forskjellige svangerskap! Guttemage alle gangene. Synes kanskje jeg er bredere denne gangen. Matlysten er på topp i allefall! Og har gått opp 3 kg. Gikk ikke opp noe med jentene før etter uke 20.
Nr.1 kvalm til uke 20
Nr.2 aldri kvalm, men spydde hver dag uten forvarsel til uke 17.
Nå: kvalm fra uke 10-13
Puppene har vokst litt nå, men ikke mye.
Så det kan godt være både jente og gutt ;)
Ja, der var det litt av hvert :) Spennende :)

OUL på torsdag! :D kommer til å bli sykt nederlag for meg å få vite det når du klarte å holde deg ;) hoho!
Men det er jo nesten ikke til å holde ut, må jo begynne å strikke!!

Haha.. blir uansett kjempe spennende uansett hva du velger.. :) jeg er litt på at jeg får en gutt til...

Mine har vært ganske like. Bortsett fra at denne gangen har jeg kasta opp på kvelden før jeg skulle legge meg og at jeg har kjent litt stikkinger nederst i magen. Sånn type muskelstrek.. det hadde jeg ikke med de andre..

Jeg har ikke kastet opp, men kvalmen har vært værst på etterm/kveld :)

Siden jeg bytter mening om å vite/ ikke vite kjønn hvert andre minutt, ga jeg oppgaven til mannen! :O han vil gjerne vite hva det er! Så da sa jeg at HAN får spørre etter det på UL, for da er det ikke JEG som får nederlaget ;) hoho :D

Hei damer! Et lite trøndertips om du bor i Trondheim; Femmeaktiv! Treningssenter for gravide og nybakte mødre. Drives av to fysioterapauter og anbefales på det varmeste om du ønske å træn!

Siden jeg bytter mening om å vite/ ikke vite kjønn hvert andre minutt, ga jeg oppgaven til mannen! :O han vil gjerne vite hva det er! Så da sa jeg at HAN får spørre etter det på UL, for da er det ikke JEG som får nederlaget ;) hoho :D

Snakk om å kjøpslå seg ut av et nederlag.. HAHAHAHA!! :) Guuuud så spennende det blir på torsdag!!

Snakk om å kjøpslå seg ut av et nederlag.. HAHAHAHA!! :) Guuuud så spennende det blir på torsdag!!
Det blir jo et nederlag for meg uansett, men føler meg litt bedre når han vil vite det! :) Han er den MINST nyskjerrige jeg kjenner! Så fikk litt sjokk :) blir utrolig spennende! Kanskje han bare lurer meg ;)

Hei damer! Et lite trøndertips om du bor i Trondheim; Femmeaktiv! Treningssenter for gravide og nybakte mødre. Drives av to fysioterapauter og anbefales på det varmeste om du ønske å træn!

Mor og barn timene på 3t er også bra, men jeg bor 40 min unna nå, så blir nok lite sånt :( Får trille tur istedet :)

Det blir jo et nederlag for meg uansett, men føler meg litt bedre når han vil vite det! :) Han er den MINST nyskjerrige jeg kjenner! Så fikk litt sjokk :) blir utrolig spennende! Kanskje han bare lurer meg ;)

Skulle ønske min mann var nysgjerrig. Men han sier hele tida at det er opp til meg.. grusomt slitsomt.. :/

Soooool!!! liker at det er sol og bare se at snøen smelter er herlig!! :D

Da har jeg sitti på verandaen med et glass brus og kosa meg.. deilig tempratur. Ikke kaldt i det hele tatt.. Digg.. :) :) I tillegg har vi solgt gamle huset i dag! weeee... :)

Da har jeg sitti på verandaen med et glass brus og kosa meg.. deilig tempratur. Ikke kaldt i det hele tatt.. Digg.. :) :) I tillegg har vi solgt gamle huset i dag! weeee... :)
Herlig! :D
Godt å få solgt også :) fikk dere takst?

Herlig! :D
Godt å få solgt også :) fikk dere takst?

Nja.. nære nok i allefall!! gammelt hus fra 1850.. så kan nesten ikke forvente hele verden heller.. Men vi er godt fornøyd! Ble litt til overs etter at alt er betalt :)

Nja.. nære nok i allefall!! gammelt hus fra 1850.. så kan nesten ikke forvente hele verden heller.. Men vi er godt fornøyd! Ble litt til overs etter at alt er betalt :)
Greit å ha til det kommer en liten en <3
Lyst på enebolig jeg... Men vet ikke om jeg passer til å ha det, så husredd som jeg er :P
Dyyyrt er det også! Men bor i 4.etg uten heis, så det frister å parkere rett utenfor et hus å bli lat isteden ;)

Back
Topp