Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Usj- æ som hadd gleda mæ t å russle litt i byen på toilljdaga i flott vårvær !! Masse snø jo !!

Da har vi startet å pusse opp rommet til tulla i magen :-D så gla jeg har en handyman <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Snøøøøø!!!
Ville ha vår nå, men må innrømme at det ble lyst å fint ute da :) Var på Obs Lade å handlet i går, var mer rart å se folk med vinterlue enn å se noen på sykkel, hehe.. Litt vrangforestillinger ift hvilken årstid vi egentlig har..

Æsj.. Drittsnø :p vi bestilt vogn på bebito igår da :D
Koss vogn da? :) fikk anbefalt babyjogger city elite æ, har "vanlig" vogn fra sist, så hvis vi ska kjøp bli det en sports-sak me tre hjul. Veldig lite av baby-jogger på bruktmarkedet, lure litt på koffår...

Vi snør nok inn no... ;)
Vogn allerede ja, herlighet så effektiv dåkker e! Æ har itj bynt å tenk på d en gang. Har en Simo fra 2008. Men d bli nok sovevogn. Vil kjøp ny/brukt anna vogn no :) ei litt letter ei.

Snakka med barnenshus i østersund før hælga. Vi ska dit på storsjøcup første uka i juli, og da måtte vi bestille vogn innen slutten på april. Emmaljunga city cross.
Bestilte vogn der sist også:)

Vi snør nok inn no... ;)
Vogn allerede ja, herlighet så effektiv dåkker e! Æ har itj bynt å tenk på d en gang. Har en Simo fra 2008. Men d bli nok sovevogn. Vil kjøp ny/brukt anna vogn no :) ei litt letter ei.
Hehe, min brio er fra 2000-å-huske-itj.. Kanskje 2004.. Står mellom å bare bruke den, eller kjøpe til en lettere (annerledes) type :) Men har itj tænkt å kjøp enda nei, bare følge med på finn i tilfelle et kupp dukke opp :)

V
Koss vogn da? :) fikk anbefalt babyjogger city elite æ, har "vanlig" vogn fra sist, så hvis vi ska kjøp bli det en sports-sak me tre hjul. Veldig lite av baby-jogger på bruktmarkedet, lure litt på koffår...

vi bestilt mondial de lux ...? Er litt ny på de navnene sjø :p

Noen som vet om det er flere enn H&M i byen som har mammaklær? Og evt vet hvilken H&M som har best utvalg? :) Skal inn på fredag, og har litt lyst til å ta en titt..

Hm på city syd har vet jeg. Nå er det kanskje for sent å svare da :/

Btw: SOOOOL :D

Hadde gravidklær på HM på tr.torg, men fant ikke noe som fristet :) Herlig med bytur å sol, spiste mat på fairytale :D Btw: var ei lita lillesøster som ikke ville vise verken hodemål eller hjertemål, så vi må tilbake på ny ul, men det går helt fint for meg :D Så fortsatt spent på hvilken termin de gir meg, men da vet vi at vi må supplere babyklærne fra storebror med litt rosa tilbehør... :)

Hadde gravidklær på HM på tr.torg, men fant ikke noe som fristet :) Herlig med bytur å sol, spiste mat på fairytale :D Btw: var ei lita lillesøster som ikke ville vise verken hodemål eller hjertemål, så vi må tilbake på ny ul, men det går helt fint for meg :D Så fortsatt spent på hvilken termin de gir meg, men da vet vi at vi må supplere babyklærne fra storebror med litt rosa tilbehør... :)

Hihi <3 hun ville vise kjønn men ikke hjertet og hodet?
Klarer fortsatt ikke å bestemme meg for om jeg vil vite hva det er eller ikke! Kommer til å bli gal om jeg ikke kan kjøpe noe annet enn hvitt. Er bare det jeg har funnet av nøytrale klær..
5 dager å bestemme seg på :D

Var ikke i tvil, jeg måtte vite!! :) ja, føtter og kjønn fikk vi se. Lårbeinet passer til min termin da, men de må måle hjerte og hodet :) Hva har du fra før? :)

Var ikke i tvil, jeg måtte vite!! :) ja, føtter og kjønn fikk vi se. Lårbeinet passer til min termin da, men de må måle hjerte og hodet :) Hva har du fra før? :)

Har 2 jenter :) Tror det er jente nr.3 der inne da. Men er ikke så sikker at jeg tør å kjøpe rosa denne gangen! Med første kjøpte jeg rosa før UL ;)

Er veldig spent på hva som ligger i mangen din jeg HeleneAldriAlene. For jeg er du er jo i samme situasjon.. Bare gutter på meg... Jeg har vært på UL men jeg bestemte meg for å ikke vite siden mannen ikke fikk være med..

Er veldig spent på hva som ligger i mangen din jeg HeleneAldriAlene. For jeg er du er jo i samme situasjon.. Bare gutter på meg... Jeg har vært på UL men jeg bestemte meg for å ikke vite siden mannen ikke fikk være med..
I lige måte!! Jeg hadde håpet at du sprakk på UL, og fikk vite det.. ;) men neida, du har nok hakket bedre selvkontroll eller hva man kaller det enn meg. Føler det ikke er noe vits i å ikke spørre på OUL fordi jeg skal på en UL i uke 20, og i 36 ca. Kommer ko til å sprekke tilslutt likevel tenker jeg! ;) men gud så moro å ikke vite det! Dilemma :)

I lige måte!! Jeg hadde håpet at du sprakk på UL, og fikk vite det.. ;) men neida, du har nok hakket bedre selvkontroll eller hva man kaller det enn meg. Føler det ikke er noe vits i å ikke spørre på OUL fordi jeg skal på en UL i uke 20, og i 36 ca. Kommer ko til å sprekke tilslutt likevel tenker jeg! ;) men gud så moro å ikke vite det! Dilemma :)

Jeg er selvkontroll mester!! øøøh not! I hvertfall ikke når det gjelder søtsaker.. lol :) Blir såå spennende å følge deg altså. Når skal du på OUL? :)

Er det forskjell på svangerskapene deres da? Hos meg er det en del ulikt. Var ikke kvalm i det hele tatt sist, spiste normalt og fikk sent mage (spiss og liten). = Gutt. Nå var jeg mye kvalm, spiser mye, vond smak i munnen, magen kom fortere (men det er vel vanlig), og den er "bredere" mer "jentemage", pluss at puppene har vokst. = Jente. Kan være tilfeldigheter, men elsker å gruble på sånt :)

Back
Topp