Snøøøøø!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville ha vår nå, men må innrømme at det ble lyst å fint ute daSnøøøøø!!!
Koss vogn da?Æsj.. Drittsnøvi bestilt vogn på bebito igår da
![]()
Hehe, min brio er fra 2000-å-huske-itj.. Kanskje 2004.. Står mellom å bare bruke den, eller kjøpe til en lettere (annerledes) typeVi snør nok inn no...
Vogn allerede ja, herlighet så effektiv dåkker e! Æ har itj bynt å tenk på d en gang. Har en Simo fra 2008. Men d bli nok sovevogn. Vil kjøp ny/brukt anna vogn noei litt letter ei.
vi bestilt mondial de lux ...? Er litt ny på de navnene sjøKoss vogn da?fikk anbefalt babyjogger city elite æ, har "vanlig" vogn fra sist, så hvis vi ska kjøp bli det en sports-sak me tre hjul. Veldig lite av baby-jogger på bruktmarkedet, lure litt på koffår...
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi <3 hun ville vise kjønn men ikke hjertet og hodet?Hadde gravidklær på HM på tr.torg, men fant ikke noe som fristetHerlig med bytur å sol, spiste mat på fairytale
Btw: var ei lita lillesøster som ikke ville vise verken hodemål eller hjertemål, så vi må tilbake på ny ul, men det går helt fint for meg
Så fortsatt spent på hvilken termin de gir meg, men da vet vi at vi må supplere babyklærne fra storebror med litt rosa tilbehør...
Har 2 jenterVar ikke i tvil, jeg måtte vite!!ja, føtter og kjønn fikk vi se. Lårbeinet passer til min termin da, men de må måle hjerte og hodet
Hva har du fra før?
I lige måte!! Jeg hadde håpet at du sprakk på UL, og fikk vite det..Er veldig spent på hva som ligger i mangen din jeg HeleneAldriAlene. For jeg er du er jo i samme situasjon.. Bare gutter på meg... Jeg har vært på UL men jeg bestemte meg for å ikke vite siden mannen ikke fikk være med..
I lige måte!! Jeg hadde håpet at du sprakk på UL, og fikk vite det..men neida, du har nok hakket bedre selvkontroll eller hva man kaller det enn meg. Føler det ikke er noe vits i å ikke spørre på OUL fordi jeg skal på en UL i uke 20, og i 36 ca. Kommer ko til å sprekke tilslutt likevel tenker jeg!
men gud så moro å ikke vite det! Dilemma
![]()