Tråd for oss over 40 :)

Jeg hadde ikke funnet ut av det hvis det ikke var for babyverden!! Jeg spurte direkte og da tok jordmoren frem en liste og gikk gjennom noen indikasjonspunkter og sa «ja du skal gå på albyl e», jeg gikk på det fra før av fordi jeg skreik meg til det på IVF klinikken!
Så bra! Da vi var på OTUL tok jordmoren frem den lista av seg selv (jeg visste ikke om at det var anbefalt fra før), men hun ville konferere med en overlege. Ble derfor oppringt i etterkant av timen med beskjed om at jeg skulle gå på albyl e ut svangerskapet.

Så bra! Da vi var på OTUL tok jordmoren frem den lista av seg selv (jeg visste ikke om at det var anbefalt fra før), men hun ville konferere med en overlege. Ble derfor oppringt i etterkant av timen med beskjed om at jeg skulle gå på albyl e ut svangerskapet.
Ja okei, kan jo være hun hadde tatt den frem om jeg ikke hadde spurt!

Dette er jo veldig i nyttig å vite! Ville dere funnet ut dette om dette ikke var i kontakt med mer profesjonelle en fastlegen? Er det retningslinjer, liksom?
Selv om legen min er kjempe flink, så hadde jeg nok ikke fått det hadde det ikke vært fôr gynekologen :) Har aldri brukt det før, men siden jeg hadde SA i Juni så vil hun at jeg skal bruke det nå. Også mye pga alder

Back
Topp