KlokNoob
Flørter med forumet
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker smakenSyns der smaker heeeeeelt forferdelig!men spiren satt da.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker smakenSyns der smaker heeeeeelt forferdelig!men spiren satt da.
![]()

Hvordan har det gått?Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker smaken![]()
Fikk du noe svar på hva som skjedde når du mistet i uke 28?Er jo kun dere som kan avgjøre og kjenne på det. Men ville nok spurt gynekologen når du likevel er der
Jeg fikk 3 barn i 20-årene med min eksmann. Og så fikk jeg en dødfødt jente for 3 måneder siden![]()
Ja, hun var frisk. Men dårlig navlesnor og morkake fordi jeg har trolig en sykdom som heter antifosfolipidsyndrom. Så hun fikk altfor lite næring. Morkaken manglet forgreininger og navlesnoren var for lang og hypercoilet. Går på forebyggende medisin nå og er kommet til uke 35+3 i en alder av 41 år. Den sykdommen tror de jeg har utviklet iløpet av 30 årene og dermed ikke rammet når jeg fikk de tre første barna mine.Fikk du noe svar på hva som skjedde når du mistet i uke 28?![]()
Uff, så leit! Bra du får din regnbue baby nå iallefallJa, hun var frisk. Men dårlig navlesnor og morkake fordi jeg har trolig en sykdom som heter antifosfolipidsyndrom. Så hun fikk altfor lite næring. Morkaken manglet forgreininger og navlesnoren var for lang og hypercoilet. Går på forebyggende medisin nå og er kommet til uke 35+3 i en alder av 41 år. Den sykdommen tror de jeg har utviklet iløpet av 30 årene og dermed ikke rammet når jeg fikk de tre første barna mine.
Hei. Husker ikke hva jeg sist skrev her inne, men jeg har spontanabortert. Det står på nå, som er typisk da flyttelasset hentes om 3 dager. Vi ligger langt bak da vi hadde betalt ett flyttebyrå om å komme på lørdag, hjelpe oss å pakke ned resten, og kjøre lasset bort. Men så sto de i stua og sa at ingen har fortalt dem at de skulle pakke ned noe, så de dro hjem. Har vært et helvetes kaos å finne en ny løsning. Føler jeg har pakket mye mindre enn normalt fordi jeg har brukt så mye tid på å svare på mailer og telefoner. Ble nesten svindlet av en annen person også som skulle flytte, men kjente igjen varseltegna en svindler bruker, fant ut av deres ekte navn og avslørte at han har svindlet andre før. Skal sies at jeg har mye erfaring med svindel gjennom studiene i cybersecurity, så veldig glad for at jeg endelig fikk brukt det.Hvordan har det gått?