Tråd for oss over 40 :)

Fikk du noe svar på hva som skjedde når du mistet i uke 28? :(
Ja, hun var frisk. Men dårlig navlesnor og morkake fordi jeg har trolig en sykdom som heter antifosfolipidsyndrom. Så hun fikk altfor lite næring. Morkaken manglet forgreininger og navlesnoren var for lang og hypercoilet. Går på forebyggende medisin nå og er kommet til uke 35+3 i en alder av 41 år. Den sykdommen tror de jeg har utviklet iløpet av 30 årene og dermed ikke rammet når jeg fikk de tre første barna mine.

Ja, hun var frisk. Men dårlig navlesnor og morkake fordi jeg har trolig en sykdom som heter antifosfolipidsyndrom. Så hun fikk altfor lite næring. Morkaken manglet forgreininger og navlesnoren var for lang og hypercoilet. Går på forebyggende medisin nå og er kommet til uke 35+3 i en alder av 41 år. Den sykdommen tror de jeg har utviklet iløpet av 30 årene og dermed ikke rammet når jeg fikk de tre første barna mine.
Uff, så leit! Bra du får din regnbue baby nå iallefall ❤️

Hvordan har det gått?
Hei. Husker ikke hva jeg sist skrev her inne, men jeg har spontanabortert. Det står på nå, som er typisk da flyttelasset hentes om 3 dager. Vi ligger langt bak da vi hadde betalt ett flyttebyrå om å komme på lørdag, hjelpe oss å pakke ned resten, og kjøre lasset bort. Men så sto de i stua og sa at ingen har fortalt dem at de skulle pakke ned noe, så de dro hjem. Har vært et helvetes kaos å finne en ny løsning. Føler jeg har pakket mye mindre enn normalt fordi jeg har brukt så mye tid på å svare på mailer og telefoner. Ble nesten svindlet av en annen person også som skulle flytte, men kjente igjen varseltegna en svindler bruker, fant ut av deres ekte navn og avslørte at han har svindlet andre før. Skal sies at jeg har mye erfaring med svindel gjennom studiene i cybersecurity, så veldig glad for at jeg endelig fikk brukt det.

Ellers er jeg dritsliten og gruer meg litt til å flytte til ny plass og mindre leilighet. Jeg eier så masse ting! Vokste opp med å være yngstemann i familien av alle søsken, kusiner og fettere så stort sett alle jeg eide var arvet. Mamma kunne av og til raide soverommet og kaste leker når jeg var på skolen, og etter alle de 21 gangene jeg har flyttet har det vært like sårt hver gang jeg må kvitte meg med noe. Vi vet også at vi skal flytte igjen neste år en gang for å komme nærmere arbeidsplassen, så jeg er allerede sliten ved tanken av det.

Og jula? Ja... den kommer den

Back
Topp