Ok, tenkte du sikkert hadde det jeg, vettu!
Neida det gjorde jeg jo ikke og skjønner at det burde jeg ha gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, tenkte du sikkert hadde det jeg, vettu!
Holder jeg med henne i
Han driver storkiosk med pizza og annen junkfood. Er egentlig bensinstasjon da, men han leier ut pumpene, så han er veldig nøye med å ikke si at han driver bensinstasjonHåper du slipper å vente
Artig å være med på jobb! Hva jobber mannen med?
Ok! Hva Syns du om det da? Svigermor mi som bodde i blokk måtte også gjennom det der for noen år siden. Ble innmari fint da! Og så bygde de ut verandaene i samme slengen så ble som en fin vinterhage utpå derInnglassingen av terrassen
Blir ikke det fryktelig varmt der om sommeren når sola står på?Ok! Hva Syns du om det da? Svigermor mi som bodde i blokk måtte også gjennom det der for noen år siden. Ble innmari fint da! Og så bygde de ut verandaene i samme slengen så ble som en fin vinterhage utpå der
Ok! Hva Syns du om det da? Svigermor mi som bodde i blokk måtte også gjennom det der for noen år siden. Ble innmari fint da! Og så bygde de ut verandaene i samme slengen så ble som en fin vinterhage utpå der
Flaks for alle andre som slipper å venteNei, er bare oss som har bestilt nå
Typisk det..
Haha...kan ikke fatte detHun vil vist leke istedenfor å luke hun hehe
Er nok et eldorado for små barn der moro!Han driver storkiosk med pizza og annen junkfood. Er egentlig bensinstasjon da, men han leier ut pumpene, så han er veldig nøye med å ikke si at han driver bensinstasjon
Haha...kan ikke fatte det
Ikke sant?! rar den jenta di altsåIkke jeg heller, ville tru det var morsommere å luke asså
Ikke sant?! rar den jenta di altså
Han har kosa seg ja Og hjulpet pappan med nø varer og greier, sååå fornøydEr nok et eldorado for små barn der moro!
Maten syns vi var litt dyr. Var også grei mat.Så bra, for den har ikke vært spesielt billig kkurt
Et eller annet må ha skjeddJa skjønner ikke hva som er galt med den ungen
Hehe...er nok mange fristelser og gode lukterHan har kosa seg ja Og hjulpet pappan med nø varer og greier, sååå fornøyd
Bakdelen med arbeidsplassen er jo at det ført blir litt mye junkfood Spesielt pizza egentlig. Men har vært veldig flink å begrensa det nå da! Kan bli for mye av det gode og liksom
Et eller annet må ha skjedd
Haha...sikkert under unnfangelsenJa en feilkobling en eller annen plass haha
Flaks for alle andre som slipper å vente
Jepp! Og mannen kommer hjem hver dag og oooser pizza farlige greier.. Rart han ikke mister appetitten på det da...Hehe...er nok mange fristelser og gode lukter