Hahah, nei det er kanskje ikke det. ?
Men. Går det tre episoder etter hverandre hver dag?
Det vet jeg ikke for jeg sjekka ikke resten av uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah, nei det er kanskje ikke det. ?
Men. Går det tre episoder etter hverandre hver dag?
Verdt et forsøkJada det hadde hun nok kanskje
Du har jo snakket om at de skulle komme flere måneder nå!! så tragisk...Nei då, venter fremdeles! Nå skulle de komme iløpet av uka.. Makan!
God tid før jobb du da
Lykke til hos legenSnart til legen jeg np, og få henvisning til fysio
Du har jo snakket om at de skulle komme flere måneder nå!! så tragisk...
Ja deilig med en sløv dag før jobb
Nei kan ikke huske å ha hørt om folk som har venta så lenge før heller
Tror ikke dere trenger å bruke det firmaet noe merJa, det skulle jo være ferdig i april
Dårligste jeg har vært borti
Takk! Satser på under en time ventetid denne gangen da Bhg til kidden er stengt nå, så han er med pappa på jobb da. Så stasLykke til hos legen
Ok, tenkte du sikkert hadde det jeg, vettu!Det vet jeg ikke for jeg sjekka ikke resten av uka
Hva er det som ikke har blitt ferdig?Nei..typisk vår flaks dette
Hva er det som ikke har blitt ferdig?
Tror ikke dere trenger å bruke det firmaet noe mer
Nei, sant det, men de var dyrere i fjor. De har justert prisene sine fra ifjor. Feks gratis inngang til 2 år er økt til 3 år.Ikke så rart, den er jo ikke superstor
Takk takk.God morgen
Ha en flott dag på kurs!
Håper du slipper å venteTakk! Satser på under en time ventetid denne gangen da Bhg til kidden er stengt nå, så han er med pappa på jobb da. Så stas
Regnet med det var noe sånt jaHaha, nei..hadde avbestilt for lenge siden om det var vi som måtte betale for det. Men vi får ikke bruke annet firma pga sameiet har avtale med dem, og hele fasaden må se lik ut..
Så bra, for den har ikke vært spesielt billig kkurtNei, sant det, men de var dyrere i fjor. De har justert prisene sine fra ifjor. Feks gratis inngang til 2 år er økt til 3 år.
Regnet med det var noe sånt ja
Er det flere enn dere som venter også?
Verdt et forsøk
Holder jeg med henne iHun vil vist leke istedenfor å luke hun hehe