Helt sikkert! Kanskje i kveldStep by step lurer jeg på om ikke er på tv i sommer det og haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sikkert! Kanskje i kveldStep by step lurer jeg på om ikke er på tv i sommer det og haha
Helt sikkert! Kanskje i kveld
Oioi! Denne sommeren blir knallHusker ikke når det var, bare så det i forbifarta på en tv guide
Oioi! Denne sommeren blir knall
Ja, kan hende det er litt større nå og ting som har blitt pusses opp.Burde jo være litt forandring, er jo en del år siden jeg var liten
Så bra.Så bra, jeg har en som viltilbake til den parken
Bompibjørnene er jo rå!Haha ja med et kjempe utvalg av gamle serier og nå skal jeg innrømme at jeg tok opp bompibjørnene fra Disney channel i går kveld
Bompibjørnene er jo rå!
God morgen
Hva skal du idag?
Gode barndomsminnerDe er det
Huff...håper du fikk sove allikevel
Tja.. Trodde vi skulle få ferdig innglassingen av terrassen idag, men de kommer ikke idag heller.. Har "bare" venta i snart 6mnd på dem, så nå er jeg sur haha!
Kanskje bilen blir vaska idag...
Hva skal du da?
Ikke skjedd enda, men lever i håpet
Gode barndomsminner
Når skal det bli gjort da?
Ja, da var det gøy!Ja det var jo så mye gøy på barnetv når vi var barn
Iløpet av uken... Sist fikk vi beskjed om den 29..dvs idag
Kjenner jeg er drittlei hele opplegget
Skulle vært ferdig i april..
Ja det skjønner jeg veldig godt! Trur det hadde rablet for meg
Ja, nå har de ihvertfall fått enda en sur mail fra meg Hadde vært min lommebok dette skulle betales fra, hadde jeg enten stått hissig på kontoret deres eller avbestilt driten for lenge siden
Heldigvis er det eieren av leiligheten som betaler..