Haha, Syns det er morsomt jeg det beste er når Karl blir sinnaJeg lurer på om god morgen Norge har tatt sommerferie for det er jo Mot i brøstet jo Har ikke sett det på mange år men litt morsomt er det jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, Syns det er morsomt jeg det beste er når Karl blir sinnaJeg lurer på om god morgen Norge har tatt sommerferie for det er jo Mot i brøstet jo Har ikke sett det på mange år men litt morsomt er det jo
God morgen til deg og!God moooooorgen alle sammen
Det var jo i grunnen logiskIkke jeg heller Jeg bare vet tusenfryd hadde 25 års jubileum for et par år siden og da konkluderte jeg med at dyreparken måtte ha lagt ned for mer enn 25 år siden
Ja det har jegGod morgen Sovet godt?
Ikke så rart, den er jo ikke superstorSå bra.
Er vist den billigste familieparken av alle i år.
Hihi...hun hadde sikkert gjort sitt beste om du lokker med en isTja jeg kjenner jeg er litt usikker på resultatet det hadde blitt haha
God morgenGod morgen.
Kom tidlig på kurs/skole i dag. Så da rakk jeg å ta meg frokost helt alene. Stille og rolig.
Ja, jeg tror detDet var jo i grunnen logisk
Jøss, har ikke de kommet ennå?!?!?Tja.. Trodde vi skulle få ferdig innglassingen av terrassen idag, men de kommer ikke idag heller.. Har "bare" venta i snart 6mnd på dem, så nå er jeg sur haha!
Kanskje bilen blir vaska idag...
Hva skal du da?
Så deiligJa, sovna til slutt
Haha, Syns det er morsomt jeg det beste er når Karl blir sinna
Hihi...hun hadde sikkert gjort sitt beste om du lokker med en is
Haha! Ja, kan le ordentlig godt av det jeg og Jeg og mannen begynte faktisk å se på det på YouTube her for ei stund ska, men nå er det fjerna, så da passer det jo godt at de har begynt med d t på TV. Tar opp og ser på kvelden viJeg satt å lo godt jeg asså rart ikke frøkna våkna egentlig siden det er på morningen
Jøss, har ikke de kommet ennå?!?!?
Jeg skal på jobb kl 1430 idag jeg
Ja jeg skjønner det godt! Det er jo fryktelig kjedelig når det skal ta så lang tid!
Litt morsomt og å se hvor amatørmessig produksjonen fremstår innimellom med mikrofonen som stiller frem øverst på bildet og sånn!Jeg satt å lo godt jeg asså rart ikke frøkna våkna egentlig siden det er på morningen
Haha! Ja, kan le ordentlig godt av det jeg og Jeg og mannen begynte faktisk å se på det på YouTube her for ei stund ska, men nå er det fjerna, så da passer det jo godt at de har begynt med d t på TV. Tar opp og ser på kvelden vi
Ja, har aldri vært med på lignende
Hahah, nei det er kanskje ikke det. ?Ja det går ann Er jo ikke alle det passer å sitte fra 06.30-08.00 for å se mot i brøstet liksom haha