God morgen til deg også.
Hvorfor er du så tidlig oppe?
Hmm..ingen grunn egentlig, bare våkna
Mulig jeg går og legger meg igjen om en stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg også.
Hvorfor er du så tidlig oppe?
God morgen! Våkna kvart over fem ungene sover da. Jeg får forsøke å sove litt mer
Håper du får sove litt til
Veldig koselig daVar jo DET slektstreffet
Stor familie resulterer alltid i store bursdager blir bare flere for hvert år
Huff...håper du fikk sove allikevelHmf..ulempen med sommeren er at folk har fri.. Når folk har fri, har de oftere fest..uansett dag (ihvertfall her i dette overbefolka strøket) Når de har fest blir de høylytte da er det jammen trasig å bo i blokk..hvor alt er veldig lytt
Og i tillegg er man gravid og holder på å daue av varme, så vinduet på soverommet MÅ stå åpent..
Skal på kveldsvakt idagJa det vet jeg alt om Deilig å være ferdig kan jeg tenke meg, håper du har fri i morgen
God morgen! Våkna kvart over fem ungene sover da. Jeg får forsøke å sove litt mer
Skjønner detteNoen må jo skravle når du driver med andre ting haha
God morgenGod morgen!
God morgenGod morgen! Våkna kvart over fem ungene sover da. Jeg får forsøke å sove litt mer
Skjønner dette
Så nå har jeg sikkert gått glipp av masse?!
Hihi...håper ikke detVel du trenger nok ikke å bekymre deg stort for det altså haha
Hva skal du i dag da?
Hihi...håper ikke det
Jeg skal få gutta opp av senga og i barnehage/SFO, så skal jeg på jobb kl 1430
Du da?
Æsj, slitsomt med dårlige netterAha ettermiddags vakt på deg i dag
Nei jeg håper på litt søvn etter en grusom natt... så får vi se men trur ikke det blir mer avansert enn luking eller noe i dag, formen er ikke helt på topp her i dag Men greit å komme seg litt ut for frøknas del om hu vil da
Æsj, slitsomt med dårlige netter
Du får slappe av litt på sofa idag og hente krefter
Haha...men man blir jo ikke mindre sliten av deeet!!Men jeg er jo rastløs samtidig haha
Haha...men man blir jo ikke mindre sliten av deeet!!
Tviler på det duHaha kanskje jeg kvikner til om jeg står å luker i hele dag
Tviler på det du
Blir nok bare helt kaputt når kvelden kommer!