Hehe, jeg fikk det heldigvis til.. Så nå er det morgen på ny
Fikk d til jeg og tilslutt Kunne tenkt meg å sove lenger egentlig, men lillesnuppa styrer d der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jeg fikk det heldigvis til.. Så nå er det morgen på ny
God morgen
Håper du har sovnet igjen
God morgen
Deilig med en stille og rolig morgen da haha
Fikk d til jeg og tilslutt Kunne tenkt meg å sove lenger egentlig, men lillesnuppa styrer d der
Aha...det var jo kjekt at man kan velge selvJa, sant.. Er ikke alle som skal ha da noen har fra før og. Er sånn man bestiller selv når man vil ha
Blir han ikke lei sånn mat?!Jepp! Og mannen kommer hjem hver dag og oooser pizza farlige greier.. Rart han ikke mister appetitten på det da...
Så deilig daJeg sovna igjen Etter litt over en time.
Nei!! Han blir aldri lei av det! Men han har heldigvis skjønt at han må roe ned på inntaket!Blir han ikke lei sånn mat?!
Greier du å sove så lenge?Heisann sov til halv 1 i dag jeg
Så deilig da
Så bra, lenge leve søvnen
Ja, er vel ikke du som bestemmer det
Snart får ikke jeg heller bestemme selv
D er bare å forberede seg
Aha...det var jo kjekt at man kan velge selv
Ja var så dæv amma jo mellom slaga daGreier du å sove så lenge?
Hihi, Jaja.. Hadde sikkert greid det jeg og om jeg hadde muligheten Deilig å få sovet skikkelig ut da!
Og tenk hvor surt det vil være for henne om plassen du er på får premie, og ikke hennesGitte har tatt plassen min med 1 mer innlegg enn meg.. Og siden jeg ikke får skravla så mye som vanlig j dag, så har jeg nok mista plassen min
Og tenk hvor surt det vil være for henne om plassen du er på får premie, og ikke hennes
Det vet jeg ingenting omHaha, men de trekker jo navn ikke plass vel?