Har alltid tenkt at de trekker plass jeg da.. Vmen vet ikke: PHaha, men de trekker jo navn ikke plass vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alltid tenkt at de trekker plass jeg da.. Vmen vet ikke: PHaha, men de trekker jo navn ikke plass vel?
Haha, men de trekker jo navn ikke plass vel?
Ser det.JEg sliter nok veldig med å ta igjen 10. plassen jeg mistet, så jeg tror nok rett og slett at jeg har godtatt 11.
Ser det.
Håper du vinner noe like vel
Ble ikke beising i dag.. blir ikke klok på det været
Omtrent som her.. nå regner det igjenNei i dag er det variabelt det været... først steikende sol, så regn, så overskyet og så litt sol for så å skye over igjen.. jaja det er nå varmt ute da
Omtrent som her.. nå regner det igjen
Her er det lett sol nå, fint det. Vi skal jo gå fra hovedveien pga gravemaskin midt i veien vår, men da må vi forbi lekeplassen, så det stoppet det gitt.Nå skinner sola igjen kjenner jeg
Ganske sikker på at de trekker plass. Tamara bruker random.org eller noe tilsvarende mener jeg hun har sagt, hun sitter ikke og skriver alle navnene på en lapp og putter i en hatt og trekker, da hadde det jo i det minste vært kjappere å ha faste kuler med 1-100 likevel.
Har alltid tenkt at de trekker plass jeg da.. Vmen vet ikke: P
Her er det lett sol nå, fint det. Vi skal jo gå fra hovedveien pga gravemaskin midt i veien vår, men da må vi forbi lekeplassen, så det stoppet det gitt.
Lov det også av og til ;-)D er selvfølgelig helt sikkert riktig bare jeg som har blonde moment
Det vet jeg ingenting om
Hihi...kanskje greit å begrense det litt jaNei!! Han blir aldri lei av det! Men han har heldigvis skjønt at han må roe ned på inntaket!
Nei, det får jo være grenser for frihet dere skal ta dereJa, sant.. Men firma får man ikke velge selv