Topp 100 - Skravle NY!!

Haha, men de trekker jo navn ikke plass vel?

Ganske sikker på at de trekker plass. Tamara bruker random.org eller noe tilsvarende mener jeg hun har sagt, hun sitter ikke og skriver alle navnene på en lapp og putter i en hatt og trekker, da hadde det jo i det minste vært kjappere å ha faste kuler med 1-100 likevel.

JEg sliter nok veldig med å ta igjen 10. plassen jeg mistet, så jeg tror nok rett og slett at jeg har godtatt 11.

JEg sliter nok veldig med å ta igjen 10. plassen jeg mistet, så jeg tror nok rett og slett at jeg har godtatt 11.
Ser det.
Håper du vinner noe like vel

I dag er det 29. juni
(Skal prøve å legge ut en ny slik hver dag i juni)

Denne måneden er det følgendet premiekrav

1. Over 2.500 innlegg og over 10. plass, og vil være med i trekningen av alle 14 premiene
2. Over 1.500 innlegg og over 25. plass, og vil være med i trekningen av 12 av premiene
3. Over 700 innlegg og over 35. plass, og vil være med i trekningen av 9 av premiene
4. Over 350 innlegg og være på topp 100 listen, og vil være med i trekningen av 6 av premiene

For å være ajour må man gjennomsnittelig per dag har "krav"/30.

For å være ajour på slutten av dagen i dag må man i tillegg til riktig plassering ha
1. 2.417 innlegg, akkurat ligger 10 stykker an til å være med i denne trekningen (11 ligger ajour til 2.500)
2. 1.450 innlegg, akkurat ligger 15 stykker an til å være med i denne trekningen
3. 677 innlegg, akkurat ligger 30 stykker an til å være med i denne trekningen
4. 338 innlegg, akkurat ligger 54 stykker an til å være med i denne trekningen

Forutsatt at premiene i 1 trekkes først, så 2, 3 og til sist 4 vil alle de kvalifiserte i de ulike kategoriene få følgende vinner sjanse
1. 53%
2. 41%
3. 23%
4. 13%

Informasjon om konkurransen finner du i hovedinnlegget her:
http://forum.babyverden.no/threads/hva-ønsker-du-å-vinne-i-juni-juni-topp-100-er-her.1761533/

Topp 100 listen for juni finner du her:
http://forum.babyverden.no/top-users/185

Jaja, jeg er og blir 11 tenker jeg. Nå rusler jeg avsted og finner bilen min, henter ungene, går hjem (vi må alså parkere ved hovedveien pga veiarbeide for tiden) og får i dem noe mat. Jeg er trøtt og sliten, vel ikke sovetrøtt, men sånn slitentrøtt, og ikke det minste sulten siden jeg nettopp har spist for mye, for sent, og dagen føles i det hele ganske dum. Mannen kommer trolig ikke hjem før seeeeeeeeent hele uka, til/i/over helga kommer svigermor,

Ble ikke beising i dag.. blir ikke klok på det været

Nei i dag er det variabelt det været... først steikende sol, så regn, så overskyet og så litt sol for så å skye over igjen.. jaja det er nå varmt ute da :P

Nå skinner sola igjen kjenner jeg :P
Her er det lett sol nå, fint det. Vi skal jo gå fra hovedveien pga gravemaskin midt i veien vår, men da må vi forbi lekeplassen, så det stoppet det gitt.

Ganske sikker på at de trekker plass. Tamara bruker random.org eller noe tilsvarende mener jeg hun har sagt, hun sitter ikke og skriver alle navnene på en lapp og putter i en hatt og trekker, da hadde det jo i det minste vært kjappere å ha faste kuler med 1-100 likevel.

Fornuftig.

Her er det lett sol nå, fint det. Vi skal jo gå fra hovedveien pga gravemaskin midt i veien vår, men da må vi forbi lekeplassen, så det stoppet det gitt.

Ja da har det lett for å bli et stopp på veien :) Men bra det ikke regner da :)

Back
Topp