Ja, jeg er spent lurer på hva som skjer i juli! Må jo være noe spennende!2 dager, 5 timer og 54 minutter igjen av juni.
Kjenner jeg begynner å bli spent på trekningen nå, og hva de har funnet på for juli.
Andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er spent lurer på hva som skjer i juli! Må jo være noe spennende!2 dager, 5 timer og 54 minutter igjen av juni.
Kjenner jeg begynner å bli spent på trekningen nå, og hva de har funnet på for juli.
Andre?
Som sagt, kommer veldig an på premiene og kravene.Ja, hun har hintet om at vi skal glede oss. Det er ferie. Det er lav-aktivitestid, selv om jeg sløver mye og kan skravle fra mobilen, så er vi på farten, det skjer noe, det blir lite skravling. Som i dag. Vi har hatt en fin dag, fått gjort kanskje halvparten av det jeg hadde tenkt, og sånn ble det. Og skravle... det tar jeg nå, mens mannen er på trening.,
Kan egentlig jeg også, men er et konkurranse menneske og kan fort bli fristet dersom det ser ut som om det blir litt for gode sjanser til å vinne noeHehe, jeg skal ta ferie om jeg vil ha ferie.
Haha godt noen har matlysten i orden da
Hadde det showet vært her hadde jeg nok også dratt med familien dit, hatt en fantastisk dag og gitt blanke i BV der og da..Prioritert andre ting, sånn er det bare. Hatt en fin dag da. BAre gått veldig fort.
Kanskje man skal lage en kalender et sted hvor vi alle kan legge inn de dagene vi kan skravle slik at man kan prøve å avtale når i ferien man får tid.
Er man mange på en kveld får man fort rett så mange innlegg så da er det ikke så farlig om man ikke er på hver eneste dag
Ja, den er nesten litt FOR i orden av og til
Hadde det showet vært her hadde jeg nok også dratt med familien dit, hatt en fantastisk dag og gitt blanke i BV der og da..
Hehe ja men da har du hvertfall ikke problemer med å få i deg mat da
Nei, er ikke på ferie enda.Så gøy! Er dere på ferie? Er det bra? Anbefaler du?
Nei, er ikke på ferie enda.
Ja, anbefaler det. Var helt perfekt for datteren min. Var ikke for stort og ikke mye folk. Så var ikke kø. Det var deilig.
Hvor har du vært?Nei, er ikke på ferie enda.
Ja, anbefaler det. Var helt perfekt for datteren min. Var ikke for stort og ikke mye folk. Så var ikke kø. Det var deilig.
Nei, har desverre aldri vært et problem
Kan egentlig jeg også, men er et konkurranse menneske og kan fort bli fristet dersom det ser ut som om det blir litt for gode sjanser til å vinne noe
Som sagt, kommer veldig an på premiene og kravene.
Kommer til å ha litt tid på kvelden etter ungene er i seng, men er kravene for strenge er jeg ikke sikker på om jeg gidde en gang
Det var kjedelig :/
Hun blir 3 om litt over 2 uker.Hvor gammel er datteren din?
På lilleputthammer.Hvor har du vært?
Haha men det er viktig med næringsvett