Topp 100 - Skravle NY!!

Ja det er jeg og spent på, det blir nok litt stille her inne når mange har ferie vil jeg tru :) ja det syntes jeg og at jeg hadde fått med meg, så veldig spent på hva slags premier det er :)
Som jeg har sagt før så tipper jeg at de har premier med krav sånn at folk skravler også i ferien ;)

Haha jeg er redd jeg prioriterer ferien uansett. Men har noen dager innimellom som jeg evt kan bruke til heftig skravling da :p
Kanskje man skal lage en kalender et sted hvor vi alle kan legge inn de dagene vi kan skravle slik at man kan prøve å avtale når i ferien man får tid.
Er man mange på en kveld får man fort rett så mange innlegg så da er det ikke så farlig om man ikke er på hver eneste dag :P

Jeg lurer litt på om de har tatt hensyn til at det er ferie..
Etter hva Tamara har hintet om kommer det til å være veldig bra premier

Ja, hun har hintet om at vi skal glede oss. Det er ferie. Det er lav-aktivitestid, selv om jeg sløver mye og kan skravle fra mobilen, så er vi på farten, det skjer noe, det blir lite skravling. Som i dag. Vi har hatt en fin dag, fått gjort kanskje halvparten av det jeg hadde tenkt, og sånn ble det. Og skravle... det tar jeg nå, mens mannen er på trening.,

Back
Topp