Det er jo det Hva fikk dere å spise da?
Det var boller, kaker og masse frukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo det Hva fikk dere å spise da?
Var godt han hadde gjort det hvertfall.Så flink han har vært
Håper nesten det er premier jeg ikke ønsker meg slik at jeg kan ta ferie
Som jeg har sagt før så tipper jeg at de har premier med krav sånn at folk skravler også i ferienJa det er jeg og spent på, det blir nok litt stille her inne når mange har ferie vil jeg tru ja det syntes jeg og at jeg hadde fått med meg, så veldig spent på hva slags premier det er
Det var boller, kaker og masse frukt
Her har vi rom i samme etasje, for meg har det vært viktigå ha i huset vårt.Ja, d syns jeg. Begge soverommene som er i bruk er i samme etasje som stua. Når vi blir ferdig med loftet flytter jeg og mannen opp, så får minste d rommet vi har nå.
Som jeg har sagt før så tipper jeg at de har premier med krav sånn at folk skravler også i ferien
Kanskje man skal lage en kalender et sted hvor vi alle kan legge inn de dagene vi kan skravle slik at man kan prøve å avtale når i ferien man får tid.Haha jeg er redd jeg prioriterer ferien uansett. Men har noen dager innimellom som jeg evt kan bruke til heftig skravling da
Her har vi rom i samme etasje, for meg har det vært viktigå ha i huset vårt.
Kanskje man skal lage en kalender et sted hvor vi alle kan legge inn de dagene vi kan skravle slik at man kan prøve å avtale når i ferien man får tid.
Er man mange på en kveld får man fort rett så mange innlegg så da er det ikke så farlig om man ikke er på hver eneste dag
Her er vi i første etasje, de eldste i tredje og U kommer til å ha rom i andre..
Håper det kommernoen hint snartDet er mulig, men må jo se hva slags krav det er
Deilig da
Håper det kommernoen hint snart
Ja, det ble fullt, gitt
Ikke helt plass til kvelds i dag da haha
Nja, vi får se
Det kan hende!
Jeg lurer litt på om de har tatt hensyn til at det er ferie..
Etter hva Tamara har hintet om kommer det til å være veldig bra premier
Ser det
Håper nesten det er premier jeg ikke ønsker meg slik at jeg kan ta ferie