Flinke mannen min har oljet terasse, kjøkkenbenkene ,spisebord og vasket hus ogklær mens vi varborte.
Så flink han har vært
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke mannen min har oljet terasse, kjøkkenbenkene ,spisebord og vasket hus ogklær mens vi varborte.
Will do!
Kos deg og spis litt snadder for meg og da
2 dager, 5 timer og 54 minutter igjen av juni.
Kjenner jeg begynner å bli spent på trekningen nå, og hva de har funnet på for juli.
Andre?
2 dager, 5 timer og 54 minutter igjen av juni.
Kjenner jeg begynner å bli spent på trekningen nå, og hva de har funnet på for juli.
Andre?
Hjelpes...der var nok av snadder ja! Mini i magen har storkost seg og sikkert fått sukkerkick
Haha viktig med litt sukkerkick
Ja, det er da fremdeles helg
Jeg kommer til å vurdere hva jeg kommer til å prøve på ut fra hvilke premier og hvilke krav det er...Ja jeg er ganske spent på juli bare veldig synd jeg skal ha ferie i juli så jeg får nesten ikke hvert her da haha
Når den tid kommer at lille begynner å bevege seg rundt på gulvet, da blir det ingen nåde over leker på gulvet. De vil forsvinne og aldri dukke opp igjen
Veldig greit Her er rommene i forskjellige etasjer.
Jeg kommer til å vurdere hva jeg kommer til å prøve på ut fra hvilke premier og hvilke krav det er...
Her er vi i første etasje, de eldste i tredje og U kommer til å ha rom i andre..Ja, d syns jeg. Begge soverommene som er i bruk er i samme etasje som stua. Når vi blir ferdig med loftet flytter jeg og mannen opp, så får minste d rommet vi har nå.
Ja! Veldig.2 dager, 5 timer og 54 minutter igjen av juni.
Andre?
Jeg lurer litt på om de har tatt hensyn til at det er ferie..Ja det går ho ann men litt spent på hva slags krav det blir neste mnd kjenner jeg
Ser detJeg er såpass langt bak igjen nå. 30 i går, 130 i dag. Not good.
Jeg lurer litt på om de har tatt hensyn til at det er ferie..
Etter hva Tamara har hintet om kommer det til å være veldig bra premier
Det var kjedelig :/Jeg er såpass langt bak igjen nå. 30 i går, 130 i dag. Not good.
Håper nesten det er premier jeg ikke ønsker meg slik at jeg kan ta ferieJa det er jeg og spent på, det blir nok litt stille her inne når mange har ferie vil jeg tru ja det syntes jeg og at jeg hadde fått med meg, så veldig spent på hva slags premier det er