Ja det håper jeg virkelig den gjør Ønsker meg egentlig en reprise av fjorårets, men det ser dårlig ut desverre
Ja, hvertfall så langt. Kanskje juli og august blir knallfine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det håper jeg virkelig den gjør Ønsker meg egentlig en reprise av fjorårets, men det ser dårlig ut desverre
Akkurat samme som skjer her
Er jo ikke noe vits å kjøpe noe nytt når det bare blir en del av rotet.
Er ikke bare vi som sier d gitt!
Nå er du bare teit haha
Hjemme igjen
Han døde 28.juli det året.HuffDa Håper det gikk bra...
Vi hadde faktisk tenkt oss på daftø i går vi og
Neeeei Si en positiv ting da
Og jeg har også støvsugd ting! Og når jeg står der med støvsugeren så kommer de springende og redder unna. Men noen timer senere er det glemt igjen og nye ting havner på gulvet.
Nei egentlig ikke, for da blir man bare gal om man skal begynne å spekulere i slike saker
Gidder ikke å skravle med deg om du skal være sånn
AKKURAT SÅNN ER SÅ IRRITERENDE!!
Ja ikke sant. Nei må spare meg for det Men kommer kanskje til å tenke på det når premieutdelingen har vært
Okei, jeg skal slutte
Ja, det er veldig koselig det også.Jeg drikker ikke, og derved utgår "god vin" med høye kneløft, det er jo grusomt!
Vi har jo spist bare oss to, vi gjorde det i helga når eldste var liten, så liten at han fikk glass, men siden har vi prioritert å spise sammen alle fire. Våre er så store at vi kan lage god mat og kose oss med den likevel. Eldste elsker biff (yngste gjør ikke, bare tygger og tygger, men det kommer nok snart) vi bare sørger for å ha ulike typer tilbehør, så finner alle noe de liker. Ungene går fra bordet når begge er ferdig, og vi kan sitte og kose oss lenger.
Nå er jeg sinnsykt mett :O
Hæ?? Har du snikspist middag?
Jeg har spist middag ja! Bare det er jo ganske utrolig i seg selv haha
Innom fra lilleputthammer.