Ja det er sant, men sånn når noe har havnet under sofaen er så praktisk med ei lita frøken i hus som smetter ned på gulvet og tar det frem for meg haha
Ja ellers hadde det blitt der til etter fødsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er sant, men sånn når noe har havnet under sofaen er så praktisk med ei lita frøken i hus som smetter ned på gulvet og tar det frem for meg haha
Haha ja ikke sant ! Har en sånn fast runde jeg må ta for å se om jeg har fått med meg alt
Ja ellers hadde det blitt der til etter fødsel
Blir spennende
Ja det er jo veldig greit
Haha nei da det er ikke så ille,men da måtte jeg ha gjort en innsats for å få tak i det
Samme her
Ja, jeg er jo her inne jeg. Skravler i vei Så da må det være noen andre som mangler
Ja sant og jeg er her så da er det ikke min feil
Hehe, rart med det, blir helt stressa om det er litt for lenge siden sist
Huff jeg vet. Jeg ga klar beskjed at ting ikke måtte mistes på gulvet eller slenges dit for jeg kom ikke til å bøye med unødvendig
Da er den saken grei
Haha den er fin
Da må det være noen andre sin feil ja og det er helt klart de som ikke er her sin feil haha
Huff, må avvenne meg snart
Nødvendig . Men jeg ble jo ekstra klumsete, mista jo nesten alt på bakken . Hva var liksom vitsen med det når jeg knapt klarte å bøye meg
Ja da er vi to, helt håpløst
Selvfølgelig er det det
Haha ja det var jo unødvendig men nå er det jo over for deg da
Jeg får skylde på det dårlige sommerværet som har holdt meg innendørs