Topp 100 - Skravle NY!!

Du skulle sagt ifra, da kunne vi spist ilag ;)
Fisk og salat hørtes jo veldig sunt ut :)

Det kunne vi! Jeg skal huske på det til neste gang ;) ja fisk stekt i ovnen og salat uten dressing er vel firholdsvis sunt ;) men det viktigste er at det er ganske godt i varmen :) Det går mye salat med div tilbehør her når det er varmt :P

Det kunne vi! Jeg skal huske på det til neste gang ;) ja fisk stekt i ovnen og salat uten dressing er vel firholdsvis sunt ;) men det viktigste er at det er ganske godt i varmen :) Det går mye salat med div tilbehør her når det er varmt :p

Varmt ja :rolleyes:. Har det ikke så fryktelig varmt, men salat er godt :)

Ja, d blir faktisk knallfint! Er sååå fornøyd så langt. Mannen liker også fargen kjempegodt :)

Må få malt vinduslistene, men d skjer ikke nå med en gang altså.
Så bra at mannen også er fornøyd ;) ser helt knall ut!

Lister er kjedelig :P

Flinke mannen min har oljet terasse, kjøkkenbenkene ,spisebord og vasket hus ogklær mens vi varborte.

Det må det nesten bli her også. Og noen leker må ut før det kommer nye inn.

Amen!! D er ikke så store soverom i rekkehuset vårt, så begrenset med plass på rommet hennes. D blir litt bedre når loftsstua er ferdig, da skal hun få ha Barbiene der. D hjelper absolutt på :)

Lurer på hvordan det skal gå når minstemann begynner å støvsuge gulvet :eek:. Kommer sikkert til å spise en del perler og lego :eek:

Hun er blitt flinkere til å holde småtinga på sitt rom da, men d er ikke bra nok enda. Lillesøster er straks 4 mnd.

Amen!! D er ikke så store soverom i rekkehuset vårt, så begrenset med plass på rommet hennes. D blir litt bedre når loftsstua er ferdig, da skal hun få ha Barbiene der. D hjelper absolutt på :)

Her elsker de å trekke lekene ned i stua, kjedelig å være på rommet å leke :p

Hun er blitt flinkere til å holde småtinga på sitt rom da, men d er ikke bra nok enda. Lillesøster er straks 4 mnd.

Når den tid kommer at lille begynner å bevege seg rundt på gulvet, da blir det ingen nåde over leker på gulvet. De vil forsvinne og aldri dukke opp igjen :p

Back
Topp