Hva har du spist da? Og ingenting visste jeg. Jeg vil også ha middag
Unnskyld for at jeg ikke ga beskjed føre fisk og salat ble det i dag, super enkelt og godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du spist da? Og ingenting visste jeg. Jeg vil også ha middag
D er full stans i leiekjøp her altså.
Unnskyld for at jeg ikke ga beskjed føre fisk og salat ble det i dag, super enkelt og godt
Jeg har hatt en opptatt dag, så lite fra 11 i dag gitt, falt lange bak tro?Er kanskje det, men det er tidvis et veldig høyt tempo på disse skravle trådene, og det er det langt i fra nå
Du skulle sagt ifra, da kunne vi spist ilag
Fisk og salat hørtes jo veldig sunt ut
Det kunne vi! Jeg skal huske på det til neste gang ja fisk stekt i ovnen og salat uten dressing er vel firholdsvis sunt men det viktigste er at det er ganske godt i varmen Det går mye salat med div tilbehør her når det er varmt
Så bra at mannen også er fornøyd ser helt knall ut!Ja, d blir faktisk knallfint! Er sååå fornøyd så langt. Mannen liker også fargen kjempegodt
Må få malt vinduslistene, men d skjer ikke nå med en gang altså.
Varmt ja . Har det ikke så fryktelig varmt, men salat er godt
Så bra at mannen også er fornøyd ser helt knall ut!
Lister er kjedelig
Det må det nesten bli her også. Og noen leker må ut før det kommer nye inn.
Lurer på hvordan det skal gå når minstemann begynner å støvsuge gulvet . Kommer sikkert til å spise en del perler og lego
Hun er blitt flinkere til å holde småtinga på sitt rom da, men d er ikke bra nok enda. Lillesøster er straks 4 mnd.
Amen!! D er ikke så store soverom i rekkehuset vårt, så begrenset med plass på rommet hennes. D blir litt bedre når loftsstua er ferdig, da skal hun få ha Barbiene der. D hjelper absolutt på
Her elsker de å trekke lekene ned i stua, kjedelig å være på rommet å leke
Ja, hvertfall så langt. Kanskje juli og august blir knallfine
Soverommet ligger ved siden av stua, så da åpner hun bare døra (heldigvis!)
Ja man får bare krysse fingrene
Hun er blitt flinkere til å holde småtinga på sitt rom da, men d er ikke bra nok enda. Lillesøster er straks 4 mnd.
Ikke stort annet vi kan gjøre