Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel egentlig der jeg også er bare sier det på en annen måteJeg er jo egentlg idet jeg også.
Men jeg later i alle fall som om jeg sbslutt skal ha ferie om jeg vil. Det bare spørsom jeg vil
Ah! Gleder meg til vi kan reise dit Har aldri vært der selv, men hører det er braPå lilleputthammer.
Vi syns det var bra. Ikke for stort og masse spennende hun kunne drive med.Ah! Gleder meg til vi kan reise dit Har aldri vært der selv, men hører det er bra
Sant nok
Skulle hatt en større porsjon selvkontroll og kanskje av og til
Men det går.. haha
Jaja det er slikt man kan lære seg
Ja..jeg begynner i august
Hvilken aldersgruppe passer det for?Ah! Gleder meg til vi kan reise dit Har aldri vært der selv, men hører det er bra
Er faktisk ikke helt sikker.. Vil tro for 2-6 år eller noe sånt. Ikke for min halvtåring i alle fallHvilken aldersgruppe passer det for?
Vet det passer godt for 3 åringen, men lurte siden jeg misstenker at 8 åringen kanskje er litt stor for den parkenEr faktisk ikke helt sikker.. Vil tro for 2-6 år eller noe sånt. Ikke for min halvtåring i alle fall
Fin dag?På lilleputthammer.
Det kan nok tenkes, men det er vel noe action der også?Vet det passer godt for 3 åringen, men lurte siden jeg misstenker at 8 åringen kanskje er litt stor for den parken
Er vel egentlig der jeg også er bare sier det på en annen måte
Det kan nok tenkes, men det er vel noe action der også?
Hun blir 3 om litt over 2 uker.
Men så flere som var mye eldre. Helt opp til 10 år.
Vet ikke, har aldri vært derDet kan nok tenkes, men det er vel noe action der også?
Jeg klarer meg ganske bra denne måneden, men er ikke hver måned jeg er med...Vi er jo relativt like sånn i konkurransementalitet, bre at du er hakket hvassere i gjennomføreingen, jeg begynner ¨bli sliten av det.
Ikke jeg hellerVet ikke, har aldri vært der
Syns egentlig det er vanskelig å sammenligne fornøyelses parker jeg var i når jeg var liten med nå siden de fleste forandrer seg litt hvert år, og ofte er veldig andreledes nå enn de var når jeg var litenSkjønner. Var der når jeg var liten men husker ikke hvor gammel jeg var
Tror ikke vi får dratt i år uansett, men dersom det blir aktuelt får jeg bare sjekke nettsiden deresIkke jeg heller
Som Sara sier, det er noe for de litt større, men når det blir for kjedelig avhenger vel litt på barnets interesser.