Sånn er det, kan ikke skravle hele tida heller. Ofte mye som skjer i helgene ogsåMen slett ikke uventet, ettersom jeg rett og slett har hatt BV fri i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det, kan ikke skravle hele tida heller. Ofte mye som skjer i helgene ogsåMen slett ikke uventet, ettersom jeg rett og slett har hatt BV fri i dag
Får nok detTror ikke vi får dratt i år uansett, men dersom det blir aktuelt får jeg bare sjekke nettsiden deres
Syns egentlig det er vanskelig å sammenligne fornøyelses parker jeg var i når jeg var liten med nå siden de fleste forandrer seg litt hvert år, og ofte er veldig andreledes nå enn de var når jeg var liten
Sånn er det, kan ikke skravle hele tida heller. Ofte mye som skjer i helgene også
Det har det vært hos oss denne helga også.Jepp, i dag har det vært mye
Syns egentlig det er vanskelig å sammenligne fornøyelses parker jeg var i når jeg var liten med nå siden de fleste forandrer seg litt hvert år, og ofte er veldig andreledes nå enn de var når jeg var liten
Savner den dyreparken vi besøkte flere gang når jeg var liten.Ja, og ikke husker jeg noen detaljer av den ferien heller. Husker bare at jeg var glad for å være på ferie
Vært mye en hel uke, så føler jeg har blitt hengende litt etter. Har jo nådd målet da, men prøver å holde plasseringen min hvordan går det med skravling di?Jepp, i dag har det vært mye
Ser mange snakker om Lilleputthammer, hva i all verden er det egentlig? Hva er det som er der liksom? Aldri hørt om det førDe forandrer seg ja
Jeg husker Lileputthammer som drittkjedelig. Men jeg tror jeg var over ti, så det er ikke sååå rart. En kollega av meg EEEELSKER minnet om Lilleputthammer. Hun var der flere ganger, men var antakelig noe yngre enn jeg var. Og det var absolutt ikke vennebyshow klokka 19 når jeg var der, noe mine to vil like.
Men de vet ikke at vi vurderer det, vi ser hva dagene strekker til, de vet bare at vi skal i hunderfossen. DET elsket jeg som barn, og selv om det er utvidet og forandret er det trivelig enda.
Vært mye en hel uke, så føler jeg har blitt hengende litt etter. Har jo nådd målet da, men prøver å holde plasseringen min hvordan går det med skravling di?
Ser mange snakker om Lilleputthammer, hva i all verden er det egentlig? Hva er det som er der liksom? Aldri hørt om det før
Ja ok, takk for info Nei, da er det no ikke ment for store barn neihttp://www.lilleputthammer.no/
I hoivedsak tilrettelagt for de minste, og "for de større" er det litt sånne andre ting men når det heter seg at i Lilleputthammer kan alle over 6 år kjøre alle atraksjoner alene om de tørr er det mao ikke akkurat ment for STORE unger.
Ligger ca rett over veien for hunderfossen
Ok.. Trøsten er jo alle de andre fine premiene man er med i trekningen av uansett da.Jeg nærmer meg vel mplet på 2500, men ligger fast på 11. plass og det kan se ut som at jeg blir der
Ja greit å slå det sammen eldste og yngste har bursdag med 9 dagers mellomrom..Det er deilig da Du slo to fluer i en smekk denne helgen du? Er jo veldig greit det
Noen har hatt en rolig søndag og dårlig værHallo!!?! har alle bodd her inne idag eller?!
Makan til skravling!!
God kveld! Åhhh... Smash!God kveld søss kjørt hjem, baby sover. Husvask er tatt og nå koser jeg meg med smash
Hva har du spist?Nå er jeg sinnsykt mett :O
Ja det er diggGod kveld! Åhhh... Smash!