Topp 100 - Skravle NY!!

Men slett ikke uventet, ettersom jeg rett og slett har hatt BV fri i dag
Sånn er det, kan ikke skravle hele tida heller. Ofte mye som skjer i helgene også:)

Syns egentlig det er vanskelig å sammenligne fornøyelses parker jeg var i når jeg var liten med nå siden de fleste forandrer seg litt hvert år, og ofte er veldig andreledes nå enn de var når jeg var liten

De forandrer seg ja

Jeg husker Lileputthammer som drittkjedelig. Men jeg tror jeg var over ti, så det er ikke sååå rart. En kollega av meg EEEELSKER minnet om Lilleputthammer. Hun var der flere ganger, men var antakelig noe yngre enn jeg var. Og det var absolutt ikke vennebyshow klokka 19 når jeg var der, noe mine to vil like.

Men de vet ikke at vi vurderer det, vi ser hva dagene strekker til, de vet bare at vi skal i hunderfossen. DET elsket jeg som barn, og selv om det er utvidet og forandret er det trivelig enda.

Ja, og ikke husker jeg noen detaljer av den ferien heller. Husker bare at jeg var glad for å være på ferie :p
Savner den dyreparken vi besøkte flere gang når jeg var liten.
Ved inngangen var det en stor papegøye som snakket, og de hadde bjørner.
De hadde også radiobiler og spøkelsestog :)
Den lå der hvor Tusenfryd ligger nå

De forandrer seg ja

Jeg husker Lileputthammer som drittkjedelig. Men jeg tror jeg var over ti, så det er ikke sååå rart. En kollega av meg EEEELSKER minnet om Lilleputthammer. Hun var der flere ganger, men var antakelig noe yngre enn jeg var. Og det var absolutt ikke vennebyshow klokka 19 når jeg var der, noe mine to vil like.

Men de vet ikke at vi vurderer det, vi ser hva dagene strekker til, de vet bare at vi skal i hunderfossen. DET elsket jeg som barn, og selv om det er utvidet og forandret er det trivelig enda.
Ser mange snakker om Lilleputthammer, hva i all verden er det egentlig? Hva er det som er der liksom? Aldri hørt om det før:D

Vært mye en hel uke, så føler jeg har blitt hengende litt etter. Har jo nådd målet da, men prøver å holde plasseringen min:) hvordan går det med skravling di?;)

Jeg nærmer meg vel mplet på 2500, men ligger fast på 11. plass og det kan se ut som at jeg blir der

Ser mange snakker om Lilleputthammer, hva i all verden er det egentlig? Hva er det som er der liksom? Aldri hørt om det før:D

http://www.lilleputthammer.no/

I hoivedsak tilrettelagt for de minste, og "for de større" er det litt sånne andre ting men når det heter seg at i Lilleputthammer kan alle over 6 år kjøre alle atraksjoner alene om de tørr er det mao ikke akkurat ment for STORE unger.

Ligger ca rett over veien for hunderfossen

http://www.lilleputthammer.no/

I hoivedsak tilrettelagt for de minste, og "for de større" er det litt sånne andre ting men når det heter seg at i Lilleputthammer kan alle over 6 år kjøre alle atraksjoner alene om de tørr er det mao ikke akkurat ment for STORE unger.

Ligger ca rett over veien for hunderfossen
Ja ok, takk for info:) Nei, da er det no ikke ment for store barn nei:P

Back
Topp