Topp 100 - Skravle august

Det går nok bra:D
Du har jo hatt endel å styre med..
Jeg har det.

Ikke helt ferdig, det er klasseselskap på lørdag, og jeg kom akkurat på at jeg har glemt å sende invitasjons-sms... Ja, får håpe noen kan komme likevel.

Fredag skal en annen i klassen feire, så jeg må se om vi har en gave på lager, tar evt en lego han fikk i dag som han har fra før, og kjøper en ny til ham.

Selskapet er på skolen, jeg har fått nøkkel og opplæring i brannsikkerhet i dag.

Men jeg må jo bake, kake og pizzaboller tenker jeg. Det blir nok en ordning

Roligere dager er det i det minste

Ja, ikke minst i helgene! :) Problemet er at mine ikke er så mye hjemme i helgene lenger :o Enten er de hos venner, besteforeldre eller pappaen sin.. Kjedelig å være hjemme, tror jeg ;)
Ja sånn blir det vel når de blir større:rolleyes:
Merker på datteren til mannen at vi ikke er verdens kuleste lenger:P

I dag har jeg lest bok i sola og malt spisestue beina (blir nok ferdig i morgen med dem. Fra svart til hvit så trenger jeg 3 strøk....) Har også små pusla med andre ting som å vanne hekk og blomster, oppvasken, vaska trekkene til bilstolen på nytt osv..
Hva har dere drevet dagen med?

Ja sånn blir det vel når de blir større:rolleyes:
Merker på datteren til mannen at vi ikke er verdens kuleste lenger:P
Det blir det.. :) Haha, ja! Det er en tid det og. Snart 9-åringen min veksler mellom "verdens verste" og verdens beste mamma, så jeg har jo skjønt at jeg ikke er den kuleste og beste til enhver tid ;) 6-åringen derimot, er fortsatt hellig overbevist om at mamma er den aller beste på hele jorden :) Får nyte så lenge det varer! :)

Jeg har det.

Ikke helt ferdig, det er klasseselskap på lørdag, og jeg kom akkurat på at jeg har glemt å sende invitasjons-sms... Ja, får håpe noen kan komme likevel.

Fredag skal en annen i klassen feire, så jeg må se om vi har en gave på lager, tar evt en lego han fikk i dag som han har fra før, og kjøper en ny til ham.

Selskapet er på skolen, jeg har fått nøkkel og opplæring i brannsikkerhet i dag.

Men jeg må jo bake, kake og pizzaboller tenker jeg. Det blir nok en ordning

Roligere dager er det i det minste
Så flott dere får låne skolen!:D
Deilig å slippe og ha selskap hjemme;)

I dag har jeg lest bok i sola og malt spisestue beina (blir nok ferdig i morgen med dem. Fra svart til hvit så trenger jeg 3 strøk....) Har også små pusla med andre ting som å vanne hekk og blomster, oppvasken, vaska trekkene til bilstolen på nytt osv..
Hva har dere drevet dagen med?
Så flink du har vært:D
Jeg har vært på møte, shopping og nå nattevakt:)

Det blir det.. :) Haha, ja! Det er en tid det og. Snart 9-åringen min veksler mellom "verdens verste" og verdens beste mamma, så jeg har jo skjønt at jeg ikke er den kuleste og beste til enhver tid ;) 6-åringen derimot, er fortsatt hellig overbevist om at mamma er den aller beste på hele jorden :) Får nyte så lenge det varer! :)
Ja det er bare å nyte:D❤️

Back
Topp