Topp 100 - Skravle august

Er nok det :) Barna badet der i går også. Syns det er festlig å se barna fortelle hvor varmt det er i vannet, samtidig som de hakker tenner og skjelver som aspeløv :p
Så gøy :p
Skal se om vi får badet noe til helga her, hvis det fortsatt er godt vær:)

Håper været holder, for på lørdag vil jeg tilbringe nesten hele dagen på stranda :p
Det håper jeg også på :)
Godt med fint vær, før høsten setter i gang :)

Ooh! Herlig da :) Så utrolig deilig med litt sommertemperaturer nå.. :D

Hun ville ha med en venninne hjem, moren sa at d var greit. De var venner helt til vi kom hjem og de hadde spist en is, etter d har d vært bare kranglingen! Kjenner jeg blir skikkelig irritert av å høre på de..!

Hun ville ha med en venninne hjem, moren sa at d var greit. De var venner helt til vi kom hjem og de hadde spist en is, etter d har d vært bare kranglingen! Kjenner jeg blir skikkelig irritert av å høre på de..!
Så kjedelig! :( Her ble det ingen ting av noe... Junior skal få plaske i baljen på terrassen etter på.. Også skal jeg sniksprute vann på de eldste.. :) (helt forferdelig gjort av meg) Haha! :)

Sånn artikkel om hpv og kreft i munn og hals og at man kan bli smittet av kyssing. Ei venninne har dette vet jeg, altså hpv.
Kan hin da smitte baby når hun tar smokken i munnen sin? Jeg ser hun gjør det hele tiden.
Eller er baby immun pga morsmelk elns?

Back
Topp