Topp 100 - Skravle august

Har ikke turt å sjekka oppdatering enda jeg. Ble liksom ikke så myensom jeg hadde tenkt i går. Men jeg er jo uansett snart i mål, så spiller kanskje ikke så stor rolle..?:P

Ca hvor mange hadde du sist du sjekka da? 1750 bør i grunn være overkommelig for meg og. Tenkte jeg skulle gå og hente storesøster på SFO i ettermiddag, ellers har jeg null planer.

Ca hvor mange hadde du sist du sjekka da? 1750 bør i grunn være overkommelig for meg og. Tenkte jeg skulle gå og hente storesøster på SFO i ettermiddag, ellers har jeg null planer.
Tror jeg hadde 2070 eller noe i går formiddag. Så stresser ikke! Men hadde tenkt å bli ferdig i går bare:) Blir sikkert idag da 8)
Gå og hente ja, det er jo koselig å gå sammen! Hadde tenkt å gjøre det på fredag, da har jeg fri, så da kan vi gå både til og fra:)

Tror jeg hadde 2070 eller noe i går formiddag. Så stresser ikke! Men hadde tenkt å bli ferdig i går bare:) Blir sikkert idag da 8)
Gå og hente ja, det er jo koselig å gå sammen! Hadde tenkt å gjøre det på fredag, da har jeg fri, så da kan vi gå både til og fra:)
Tipper du blir ferdig i dag da ja ;)
Flinka ;)

Jeg har mål om 1000 i dag, og 1250 ila uka. Tror ikke mer er realistisk med tanke på aktivitetsnivået fremover. Merker at hverdagen er i gang ja!

Jeg har mål om 1000 i dag, og 1250 ila uka. Tror ikke mer er realistisk med tanke på aktivitetsnivået fremover. Merker at hverdagen er i gang ja!
Ikke så lett å få tid til så mye annet da nei! Men 1250 høres ut som et bra mål da!! :) er det endelige målet å nå 1500?

Ah, da er du jo straks i mål jo!

Ja, veldig koselig å gå til og fra. Burde ha gått til i dag og, men pappan kjørte.

Jeg har forresten en utfordring til dere:
Få med dere ny brukere og brukere som ikke er så aktive til å skravle og skrive mer.
Nå har de samme brukerne tronet toppen lenge, på tide å få med flere :)
Husk at den som engasjerer mest kan vinne en Storksakveske ;)

Back
Topp