Absolutt! Vurderte nesten å ta fri barna, men er vel ikke helt innaforJepp, er nå vi skulle hatt ferie!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Vurderte nesten å ta fri barna, men er vel ikke helt innaforJepp, er nå vi skulle hatt ferie!![]()
Hvor gammel er hun? Prøv å trille i vogna?Trenger råd ! Baby som bare skriker, tror hun er trøtt, våknet nettop men skriker videre. Akkurat som hun ble forstyrra i Søvna si. Prøvd å gå med henne, ligge hud mot hud, synge, uro, app sleep baby, musikk, bære på magen, bysse, riste.
Hva mer kan jeg prøve ? Hun har ikke feber
HeheAbsolutt! Vurderte nesten å ta fri barna, men er vel ikke helt innaforhehe..
![]()
Tror ikke det hadde blitt særlig godt mottattHehespørs om det er særlig poppis
![]()
Så kjedelig!Her ble det ingen ting av noe... Junior skal få plaske i baljen på terrassen etter på.. Også skal jeg sniksprute vann på de eldste..
(helt forferdelig gjort av meg) Haha!
![]()
Høres i grunn ut som mine to eldste detJa, ene øyeblikket forferdelig kjefting og roping, i d neste latter og lek.
Ble helt sliten av d jeg.
Høres i grunn ut som mine to eldste detBlir gal av de innimellom, men ville aldri vært foruten..
![]()
Når det gjelder barn og vennskap er det vel deres måte å teste hverandres grenser på![]()
Bra de er trygge på hverandre daDe er veldig sjefete begge to. Og så har de vært venner siden de var babyer. Så d er vel fordi de er så trygge på hverandre også.
Så braNei første gang i dagdet var kjempegøy
Jepp, helt riktigDet er riktig rekkefølge![]()
Æsj har det sånn vi også innimellom. Hylskrik uten at jeg forstår hvorfor. Han er vel også hverken våken eller sover. SÅ frustrerendeTrenger råd ! Baby som bare skriker, tror hun er trøtt, våknet nettop men skriker videre. Akkurat som hun ble forstyrra i Søvna si. Prøvd å gå med henne, ligge hud mot hud, synge, uro, app sleep baby, musikk, bære på magen, bysse, riste.
Hva mer kan jeg prøve ? Hun har ikke feber
Hvor gammel er hun? Prøv å trille i vogna?Kjedelig når de får "ødelagt" søvnen sin
![]()
Så bravi har også vært i dag. Er andre halvåret vårt.
Ja det hjalp litt å gjøre det, men våkna fort igjen. Fornøyd nå da.Æsj har det sånn vi også innimellom. Hylskrik uten at jeg forstår hvorfor. Han er vel også hverken våken eller sover. SÅ frustrerende![]()
Så bra hun roa segJa det hjalp litt å gjøre det, men våkna fort igjen. Fornøyd nå da.
Så gøy![]()
Ja det er veldig frustrerende
Må nok detTror ikke det hadde blitt særlig godt mottattFår kose oss etter skoletid heller
![]()
180 innlegg for å bli ajour. DEt straffer sge med et pr dager uten mye aktivitet... (mye bv aktivitet i alle fall)
HalloInnom fra nettleseren, det var noe uvant![]()
![]()
Det går nok bra180 innlegg for å bli ajour. DEt straffer sge med et pr dager uten mye aktivitet... (mye bv aktivitet i alle fall)