Topp 100 - Skravle august

Trenger råd ! Baby som bare skriker, tror hun er trøtt, våknet nettop men skriker videre. Akkurat som hun ble forstyrra i Søvna si. Prøvd å gå med henne, ligge hud mot hud, synge, uro, app sleep baby, musikk, bære på magen, bysse, riste.

Hva mer kan jeg prøve ? Hun har ikke feber

Trenger råd ! Baby som bare skriker, tror hun er trøtt, våknet nettop men skriker videre. Akkurat som hun ble forstyrra i Søvna si. Prøvd å gå med henne, ligge hud mot hud, synge, uro, app sleep baby, musikk, bære på magen, bysse, riste.

Hvor gammel er hun? Prøv å trille i vogna? :) Kjedelig når de får "ødelagt" søvnen sin :(

Så kjedelig! :( Her ble det ingen ting av noe... Junior skal få plaske i baljen på terrassen etter på.. Også skal jeg sniksprute vann på de eldste.. :) (helt forferdelig gjort av meg) Haha! :)

Ja, ene øyeblikket forferdelig kjefting og roping, i d neste latter og lek.

Ble helt sliten av d jeg.

Ja, ene øyeblikket forferdelig kjefting og roping, i d neste latter og lek.

Ble helt sliten av d jeg.
Høres i grunn ut som mine to eldste det :o Blir gal av de innimellom, men ville aldri vært foruten.. ;)
Når det gjelder barn og vennskap er det vel deres måte å teste hverandres grenser på :)

Høres i grunn ut som mine to eldste det :o Blir gal av de innimellom, men ville aldri vært foruten.. ;)
Når det gjelder barn og vennskap er det vel deres måte å teste hverandres grenser på :)

De er veldig sjefete begge to. Og så har de vært venner siden de var babyer. Så d er vel fordi de er så trygge på hverandre også.

Innom fra nettleseren, det var noe uvant :oops: :p

Æsj har det sånn vi også innimellom. Hylskrik uten at jeg forstår hvorfor. Han er vel også hverken våken eller sover. SÅ frustrerende:(

Hvor gammel er hun? Prøv å trille i vogna? :) Kjedelig når de får "ødelagt" søvnen sin :(
Så bra :) vi har også vært i dag. Er andre halvåret vårt.
Æsj har det sånn vi også innimellom. Hylskrik uten at jeg forstår hvorfor. Han er vel også hverken våken eller sover. SÅ frustrerende:(
Ja det hjalp litt å gjøre det, men våkna fort igjen. Fornøyd nå da.

Så gøy :)

Ja det er veldig frustrerende

180 innlegg for å bli ajour. DEt straffer sge med et pr dager uten mye aktivitet... (mye bv aktivitet i alle fall)

Back
Topp