Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tok litt tid ja. Måtte utforske littHalloer ikke det tingvint?!
Ja, ikke minst i helgene!Må nok detog i helgene!
Sovna heldgvis til tia si i dagSå bra hun roa segHer har mini kavet i hele kveld. Fikk et bad og litt melk, så sluknet hun.
Herlig det daSovna heldgvis til tia si i dag
Ja veldig deilig ! Da kan jeg få en god natts søvn tenker jegHerlig det da![]()
Jeg har det.Det går nok bra
Du har jo hatt endel å styre med..
TravleHar du hatt fine BV-frie dager da?![]()
Jeg ogsåJeg er ihvertfall vant til appen!![]()
Godt å ha deg tilbakeDet tok litt tid ja. Måtte utforske litt
Tilbake på appen nå![]()
Ja sånn blir det vel når de blir størreJa, ikke minst i helgene!Problemet er at mine ikke er så mye hjemme i helgene lenger
Enten er de hos venner, besteforeldre eller pappaen sin.. Kjedelig å være hjemme, tror jeg
![]()
Får krysse fingrene for det!Ja veldig deilig ! Da kan jeg få en god natts søvn tenker jeg![]()
Det blir det..Ja sånn blir det vel når de blir større
Merker på datteren til mannen at vi ikke er verdens kuleste lenger![]()
Så flott dere får låne skolen!Jeg har det.
Ikke helt ferdig, det er klasseselskap på lørdag, og jeg kom akkurat på at jeg har glemt å sende invitasjons-sms... Ja, får håpe noen kan komme likevel.
Fredag skal en annen i klassen feire, så jeg må se om vi har en gave på lager, tar evt en lego han fikk i dag som han har fra før, og kjøper en ny til ham.
Selskapet er på skolen, jeg har fått nøkkel og opplæring i brannsikkerhet i dag.
Men jeg må jo bake, kake og pizzaboller tenker jeg. Det blir nok en ordning
Roligere dager er det i det minste
Så flink du har værtI dag har jeg lest bok i sola og malt spisestue beina (blir nok ferdig i morgen med dem. Fra svart til hvit så trenger jeg 3 strøk....) Har også små pusla med andre ting som å vanne hekk og blomster, oppvasken, vaska trekkene til bilstolen på nytt osv..
Hva har dere drevet dagen med?
Ja det er bare å nyteDet blir det..Haha, ja! Det er en tid det og. Snart 9-åringen min veksler mellom "verdens verste" og verdens beste mamma, så jeg har jo skjønt at jeg ikke er den kuleste og beste til enhver tid
6-åringen derimot, er fortsatt hellig overbevist om at mamma er den aller beste på hele jorden
Får nyte så lenge det varer!
![]()
Jepp, til det fulle <3Ja det er bare å nyte![]()
De blir altfor fort store!Jepp, til det fulle <3
PrøverSå flink du har vært
Jeg har vært på møte, shopping og nå nattevakt![]()