Bra du fikk inntrykk av det ihvertfallJa, utfra møtet med rektor vet jeg at de jobber med det, uten at jeg vet detaljer selvfølgelig, så jeg håper, men er usikker for å si det sånn...
Regner med gutten din er flink til å fortelle om det skjer noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du fikk inntrykk av det ihvertfallJa, utfra møtet med rektor vet jeg at de jobber med det, uten at jeg vet detaljer selvfølgelig, så jeg håper, men er usikker for å si det sånn...
Ja, utfra møtet med rektor vet jeg at de jobber med det, uten at jeg vet detaljer selvfølgelig, så jeg håper, men er usikker for å si det sånn...
Er jo helt tragisk![]()
Ja. Det har vært mye ufint fra denne gutten, men dette tok kakaHuff, ja!! Så trist å få d slengt i ansiktet når man deler fine nyheter.
Fra en som har kommet med stygge kommentarer og stikk av verbal art fra de var fire-fem år gamle så.... JaEr jo helt tragisk![]()
Ja. Det har vært mye ufint fra denne gutten, men dette tok kaka
Fra en som har kommet med stygge kommentarer og stikk av verbal art fra de var fire-fem år gamle så.... Ja
Ja, det er veldig greitGreit å ha noen alternativer![]()
Ikke helt, det er noe av problemetBra du fikk inntrykk av det ihvertfall
Regner med gutten din er flink til å fortelle om det skjer noe?
Så trist for gutten dinFra en som har kommet med stygge kommentarer og stikk av verbal art fra de var fire-fem år gamle så.... Ja
Uff...da er det jo ikke lett om han går med det inni segIkke helt, det er noe av problemet
Det vet jeg ikke om de er.Rart at ikke foreldrene er blitt involvert/har reagert på dette? Veldig bra at skolen tar d på alvor da.
Veldig stilleSå stille d er her inne.. Finværet sin skyld tenker jeg![]()
Veldig stille
Jeg har endel å gjøre så titter bare inn innimellom..
Jeg gjør litt i huset og bakerSå stille d er her inne.. Finværet sin skyld tenker jeg![]()
Jeg har trenet, vasket og hengt opp klær, brettet to stativer, drept en gigaedderkopp, funnet fram pentøy til alle gutta (navnfest på søndag), vært ute med søppel og papp, dusjet og falt sammen i sofaHva gjør du idag da?
Jeg ligger på sofaen og fantaserer om Fridays-mat i morgen![]()
Hva baker du?Jeg gjør litt i huset og baker![]()
Jeg gjør litt i huset og baker![]()
Jeg har trenet, vasket og hengt opp klær, brettet to stativer, drept en gigaedderkopp, funnet fram pentøy til alle gutta (navnfest på søndag), vært ute med søppel og papp, dusjet og falt sammen i sofa
Fredag i morgen!!! Weee!!![]()
Hva baker du?![]()
I dag ble det foccacia som skal serveres til middagenOooooh! Va baker du?
Hihihi du har hatt masse å gjøre hører jeg! Blir koselig med navnefest da, og digg med helg!!
I dag ble det foccacia som skal serveres til middagen![]()
Bruker en oppskrift som jeg har funnet på en bloggMmmm! Del oppskriften din da!
Hva blir d til middag?