Fult diskotek i magen... Lurer på hva hun styrer på med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass jaBlir nok verre til helga, når det er to bursdager på en dg![]()
Obs, da, fort gjort..yes var visst det
Kanskje hun danserFult diskotek i magen... Lurer på hva hun styrer på med...
Hehe jeg har nok det da. Ingen tid til skravling den dagenSåpass jaDu har nok å styre med da
![]()
Ja det var veldig rart i grunn. Skjønner det fortsatt ikke, det har aldri skjedd før.Obs, da, fort gjort..
Da skjønner jeg det blir litt rart, jeg er jo tidvis overalt..
Hei damer! Hva skjer her inne?
MhmKanskje hun danser
Tror ikke jeg kommer til å hoppe mye opp på lista denne gangen, da det er mange som skravler. Håper bare jeg klarer kravet til sluttOkNå har jeg hoppet en del frem
Var bra, for her for 2 dager siden så var jeg så opptatt og sliten at jeg datt bakover 2 hakk...
Det skjønner jegHehe jeg har nok det da. Ingen tid til skravling den dagen![]()
Selv om jeg liker å gjøre unna litt i starten for å unngå stress daNei det gjør jo ikke akkurat det vil jeg si
Spennende med helsesøster på besøk daHeihei! Her skal jeg snart ut og trille til butikken
Så kommer helsesøster på besøk etterpå.. Og deretter kommer svigermor innom en tur
Der da?
Spennende med helsesøster på besøk daFørste besøket?
Tror ikke jeg heller kommer meg så mye lenger frem... Men første gangen jeg har prøvd å kommet meg frem og første gangen jeg har ligget så langt fremTror ikke jeg kommer til å hoppe mye opp på lista denne gangen, da det er mange som skravler. Håper bare jeg klarer kravet til slutt![]()
Blir vel å løpe rundt og stresse, så sofasliting når alte er overDet skjønner jeg![]()
Det gjør jeg også i grunn ;9 Så jeg skravler på så får vi seSelv om jeg liker å gjøre unna litt i starten for å unngå stress da![]()
Mhm, blir nok noe såntBlir vel å løpe rundt og stresse, så sofasliting når alte er over![]()
Hektisk nå, men superkoselig fremover.Håper de gjør det. I første omgang skal de bare se på huset..
Rimelig hektisk jaMen det blir vel travlere etter hvert.. Mini er 2 mnd og junior er straks 14 mnd
![]()
Haha lettere sagt enn gjort altså.Mhm, blir nok noe såntikke stress for mye da!
![]()