Topp 100 - Skravle august

Ok ;) Nå har jeg hoppet en del frem ;) Var bra, for her for 2 dager siden så var jeg så opptatt og sliten at jeg datt bakover 2 hakk...
Tror ikke jeg kommer til å hoppe mye opp på lista denne gangen, da det er mange som skravler. Håper bare jeg klarer kravet til slutt;)

Tror ikke jeg kommer til å hoppe mye opp på lista denne gangen, da det er mange som skravler. Håper bare jeg klarer kravet til slutt;)
Tror ikke jeg heller kommer meg så mye lenger frem... Men første gangen jeg har prøvd å kommet meg frem og første gangen jeg har ligget så langt frem ;) Lå på 21.plass i sta, så må jo være fornøyd med det siden jeg er opptatt av dette for første gang ;)
Og nå begynner jeg å nærme meg mitt augustmål! Målet var 700 for ida stelleveske, og hadde et plan b mål om jeg klarte 700. Så kanskje jeg klarer 1500 også..

Håper de gjør det. I første omgang skal de bare se på huset..

Rimelig hektisk ja :p Men det blir vel travlere etter hvert.. Mini er 2 mnd og junior er straks 14 mnd ;)
Hektisk nå, men superkoselig fremover.
Mine er det 19,5 mnd mellom, men eldste henger litt etter på utviklinga så er omtrent som å ha tvillinger. Veldig kos og herlig samhold mellom brødrene ❤️

Back
Topp