Topp 100 - Skravle august

Tror ikke jeg heller kommer meg så mye lenger frem... Men første gangen jeg har prøvd å kommet meg frem og første gangen jeg har ligget så langt frem ;) Lå på 21.plass i sta, så må jo være fornøyd med det siden jeg er opptatt av dette for første gang ;)
Og nå begynner jeg å nærme meg mitt augustmål! Målet var 700 for ida stelleveske, og hadde et plan b mål om jeg klarte 700. Så kanskje jeg klarer 1500 også..
Skjønner den :)
Lett å bli ivrig når det er så mange flotte premier også :D
Ja, det er bare å prøve seg. Enda lenge igjen av august. Gøy å være med litt i toppen også ;)

Hehe ;) Her har vi gjort nesten ferdig stue og spisestue, så tok vi halvveis ferdig utemøblene i det fine været vi hadde og så begynte vi på barnerommet... Må bli ferdig med det rommet nå så barnetinga kan stables inn og da kan vi bli ferdig i stua og spisestua. Utemøblene kan vente ;)
Haha, mye å holde styr på! :D
I forrige huset vi bodde i, tror jeg vi hadde prosjekter i hvert rom. Listene på soverommet kom ikke opp før vi fant ut vi skulle flytte - to år etter vi hadde malt. :P

Så jeg klarte å komme over 1000 innlegg ved forrige oppdatering iallefall! Bare ca 1200 innlegg igjen. Ca 60 til dagen. Kaaaan være jeg klarer det. :P

Så jeg klarte å komme over 1000 innlegg ved forrige oppdatering iallefall! Bare ca 1200 innlegg igjen. Ca 60 til dagen. Kaaaan være jeg klarer det. :P
Ja, det er fortsatt muligheter ;)
Jeg satser på litt flere de neste dagene, slik at det blir litt roligere på slutten :p

Det tror jeg du klarer;)
Jeg skal ha 150 til i dag... :rolleyes:

Ja, det er fortsatt muligheter ;)
Jeg satser på litt flere de neste dagene, slik at det blir litt roligere på slutten :p
Ja, og må nesten ligge litt i forkant og, i tilfelle det er dager jeg ikke har tid. :rolleyes:

Ja, og må nesten ligge litt i forkant og, i tilfelle det er dager jeg ikke har tid. :rolleyes:
Vet jeg får lite tid i helga, så da må jeg nesten skravle litt ekstra de neste dagene i alle fall ;)

Vet jeg får lite tid i helga, så da må jeg nesten skravle litt ekstra de neste dagene i alle fall ;)
Blir nok minimalt med skravling k helga her også, der må jeg ligge bra an før helga;)

Back
Topp