Klager ikke så veldig, han er så skjønn.Hørtes koselig ut daMen mulig ikke mor får gjort så mye anna da...
Ville over i lekegrinden nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager ikke så veldig, han er så skjønn.Hørtes koselig ut daMen mulig ikke mor får gjort så mye anna da...
HeheKlager ikke så veldig, han er så skjønn.
Ville over i lekegrinden nå da
Skjønner denTror ikke jeg heller kommer meg så mye lenger frem... Men første gangen jeg har prøvd å kommet meg frem og første gangen jeg har ligget så langt fremLå på 21.plass i sta, så må jo være fornøyd med det siden jeg er opptatt av dette for første gang
Og nå begynner jeg å nærme meg mitt augustmål! Målet var 700 for ida stelleveske, og hadde et plan b mål om jeg klarte 700. Så kanskje jeg klarer 1500 også..
Prøver på det når jeg kan her ogsåDet gjør jeg også i grunn ;9 Så jeg skravler på så får vi se
MhmSkjønner den
Lett å bli ivrig når det er så mange flotte premier også
Ja, det er bare å prøve seg. Enda lenge igjen av august. Gøy å være med litt i toppen også![]()
Ja, heldigvis er detMhm
Er enda mye igjen av august heldigvis![]()
Haha, mye å holde styr på!HeheHer har vi gjort nesten ferdig stue og spisestue, så tok vi halvveis ferdig utemøblene i det fine været vi hadde og så begynte vi på barnerommet... Må bli ferdig med det rommet nå så barnetinga kan stables inn og da kan vi bli ferdig i stua og spisestua. Utemøblene kan vente
![]()
Det er heldigvis ganske mange dager20 dager igjen av august![]()
Ja, det er fortsatt muligheterSå jeg klarte å komme over 1000 innlegg ved forrige oppdatering iallefall! Bare ca 1200 innlegg igjen. Ca 60 til dagen. Kaaaan være jeg klarer det.![]()
Det tror jeg du klarerSå jeg klarte å komme over 1000 innlegg ved forrige oppdatering iallefall! Bare ca 1200 innlegg igjen. Ca 60 til dagen. Kaaaan være jeg klarer det.![]()
Det går så fort20 dager igjen av august![]()
Ja, og må nesten ligge litt i forkant og, i tilfelle det er dager jeg ikke har tid.Ja, det er fortsatt muligheter
Jeg satser på litt flere de neste dagene, slik at det blir litt roligere på slutten![]()
Sånn tenker jeg ogsåJa, det er fortsatt muligheter
Jeg satser på litt flere de neste dagene, slik at det blir litt roligere på slutten![]()
Det går nok fintSå jeg klarte å komme over 1000 innlegg ved forrige oppdatering iallefall! Bare ca 1200 innlegg igjen. Ca 60 til dagen. Kaaaan være jeg klarer det.![]()
Vet jeg får lite tid i helga, så da må jeg nesten skravle litt ekstra de neste dagene i alle fallJa, og må nesten ligge litt i forkant og, i tilfelle det er dager jeg ikke har tid.![]()
Liker ikke når jeg må skravle masse på slutten for å komme i målSånn tenker jeg også![]()
Blir nok minimalt med skravling k helga her også, der må jeg ligge bra an før helgaVet jeg får lite tid i helga, så da må jeg nesten skravle litt ekstra de neste dagene i alle fall![]()
Håper det! Må gjøre er ærlig forsøk iallefall.Det går nok fint![]()