Hm... Men da får dere I hvert fall kommet dere bort når dere først kan
Dere har ikke mulighet for å få flytta den nærmere da?
Vi har snakka litt om d, men er første året i år, så skal teste d neste år også, og så ta en evaluering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm... Men da får dere I hvert fall kommet dere bort når dere først kan
Dere har ikke mulighet for å få flytta den nærmere da?
3 timer funker jo for helgetur?
Har en som nesten bare vil sitte på fanget og kose seg
Passer meg bra, for jeg har litt ting jeg vil gjøre jeg ogsåDet er jo en veldig fin ordning!![]()
MhmJa, heldigvis er det
Selv om du gleder deg nok veldig til september også
Har du barn fra før?
Ok, heheHaha, mye å holde styr på!
I forrige huset vi bodde i, tror jeg vi hadde prosjekter i hvert rom. Listene på soverommet kom ikke opp før vi fant ut vi skulle flytte - to år etter vi hadde malt.![]()
Skjønner jeg godt! Er det en spesiell hobby du også driver med da eller?Passer meg bra, for jeg har litt ting jeg vil gjøre jeg også![]()
Det er nok lurtVi har snakka litt om d, men er første året i år, så skal teste d neste år også, og så ta en evaluering![]()
Hahaha, er jo en kjempegod kvalitet å være slik da. Er flaut å tenke på de listene altså!Ok, heheJeg er nok litt for nøye slik, så her må ting bli ferdig... Jeg hører bare samboeren si (navnet mitt) sitt perfekt home
Og jeg bare rister på hodet og ler..
![]()
HeheHahaha, er jo en kjempegod kvalitet å være slik da. Er flaut å tenke på de listene altså!![]()
Det kommer til å gå veldig bra20 dager igjen av august![]()
Nei, men litt jentekvelder, konferanse, dameturer etc.Skjønner jeg godt! Er det en spesiell hobby du også driver med da eller?
Hahahaha, godt å høre at vi ikke er alene.HeheLiker å ha det i orden, ryddig og rent. Jeg liker derfor ikke å få besøk om vi ikke har rekt å fiksa ting, så da setter jeg både samboeren og meg selv i arbeid selv hvor slitene vi er... Så ikke alltid like bra å være sånn...
Hehe, sånn er det hos mange... Broren min har enda ikke fått opp alle listene på rommet til nevøen min, han er snart 10 år...
Åh, det er så koselig!! Er dere en fast gjeng som pleier å dra på tur, eller er det litt tilfeldig?Nei, men litt jentekvelder, konferanse, dameturer etc.
Ikke noe mer koselig enn detDa får du bruke tida på U![]()
Nja, ikke noe fast. Men er jo litt faste folk daÅh, det er så koselig!! Er dere en fast gjeng som pleier å dra på tur, eller er det litt tilfeldig?
Hehe, hender her også.. Men jeg vil jo helst ha det ryddig og rent. Også når vi ikke har besøk. For at vi kan nyte det selv også...Hahahaha, godt å høre at vi ikke er alene.
Er viktig for meg å alltid ha det presentabelt. Skal ikke måtte bli flau dersom folk kommer uanmeldt. Så vi blir alltid ferdige i rommene der gjester går - heldigvis.
Men bryr meg ikke så mye om litt hverdagsrot da. Kommer det uanmeldt besøk, så får de jammen tåle at posten ligger på spisebordet og litt oppvask i vasken.![]()
Koselig! Her pleier vi fire søstre å reise på tur hver høst. I år blir det Gdansk.Nja, ikke noe fast. Men er jo litt faste folk da![]()
Helt sant! Klarer ikke slappe av på kvelden hvis jeg vet huset flyter.Hehe, hender her også.. Men jeg vil jo helst ha det ryddig og rent. Også når vi ikke har besøk. For at vi kan nyte det selv også...