Det skjønner jeg godt... Best med pent vær når det er bursdag...Regn passer da ikke inn i min plan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt... Best med pent vær når det er bursdag...Regn passer da ikke inn i min plan
Sitter på jobbHva er dagens plan?
Og det er flaks20 dager igjen av august![]()
Planlagt utebursdag?Regn passer da ikke inn i min plan
Nei, han trenger jo ikke det... Vi hadde en krangel her for litt siden og da kom vi inn på litt om husarbeid også. Jeg fortalte da at jeg faktisk gjør alt det på jobb i tillegg og da fikk han en lyspære opp og sa han ikke hadde forstått det slik før... Så mulig han blir flinkere nåHahaha, så søtt.
Er nok oftere damene som tar hoveddelen av husarbeidet, så tror ikke han trenger å bekymre seg så mye.![]()
Haha, noen ganger trenger de å få det inn med teskje, altså! Godt det gikk opp et lys for han. Alt skal ikke måtte falle på den ene.Nei, han trenger jo ikke det... Vi hadde en krangel her for litt siden og da kom vi inn på litt om husarbeid også. Jeg fortalte da at jeg faktisk gjør alt det på jobb i tillegg og da fikk han en lyspære opp og sa han ikke hadde forstått det slik før... Så mulig han blir flinkere nå![]()
Hva jobber du med?Sitter på jobb![]()
MhmHaha, noen ganger trenger de å få det inn med teskje, altså! Godt det gikk opp et lys for han. Alt skal ikke måtte falle på den ene.![]()
Etter jeg ble gravid, har mannen her faktisk vært ganske flink hvis jeg spør. Jeg sier bare at jeg er opptatt med å gro et menneske, så han må faktisk støvsuge.MhmHehe
Ja, var endelig godt
![]()
HahaEtter jeg ble gravid, har mannen her faktisk vært ganske flink hvis jeg spør. Jeg sier bare at jeg er opptatt med å gro et menneske, så han må faktisk støvsuge.![]()
Haha, ja, han har ikke så mye å stille opp med mot det trumfkortet.HahaFin setning
Tror kanskje jeg skal stjele den om han her er litt treg av seg med å hjelpe til en gang
![]()
Åh, lunsj ja. Følte just jeg spiste frokost!Nei, nå er det lenge siden frokost gitt! Må fikse meg litt lunsjHva var/er lunsjen hos dere i dag?
Ja vil skulle jo ha straffekonkDet skjønner jeg godt... Best med pent vær når det er bursdag...
Nei men vi skal ha litt utelekerPlanlagt utebursdag?
Har ikke spist lunsjNei, nå er det lenge siden frokost gitt! Må fikse meg litt lunsjHva var/er lunsjen hos dere i dag?
Isj... Får håpe været letter...Ja vil skulle jo ha straffekonk
Omelett hørtes godt utÅh, lunsj ja. Følte just jeg spiste frokost!
Hmm, tror kanskje det blir omelett her!
NeiHaha, ja, han har ikke så mye å stille opp med mot det trumfkortet.![]()