Topp 100 - Skravle august

Her er det kjempefint vær idag, faktisk! Tror jeg skal vaske sengeklær (selv om det ikke er fredag), og henge de ut på snora. Er så deilig!

Hahaha, så søtt. :P
Er nok oftere damene som tar hoveddelen av husarbeidet, så tror ikke han trenger å bekymre seg så mye. :P
Nei, han trenger jo ikke det... Vi hadde en krangel her for litt siden og da kom vi inn på litt om husarbeid også. Jeg fortalte da at jeg faktisk gjør alt det på jobb i tillegg og da fikk han en lyspære opp og sa han ikke hadde forstått det slik før... Så mulig han blir flinkere nå ;)

Nei, han trenger jo ikke det... Vi hadde en krangel her for litt siden og da kom vi inn på litt om husarbeid også. Jeg fortalte da at jeg faktisk gjør alt det på jobb i tillegg og da fikk han en lyspære opp og sa han ikke hadde forstått det slik før... Så mulig han blir flinkere nå ;)
Haha, noen ganger trenger de å få det inn med teskje, altså! Godt det gikk opp et lys for han. Alt skal ikke måtte falle på den ene. :)

Etter jeg ble gravid, har mannen her faktisk vært ganske flink hvis jeg spør. Jeg sier bare at jeg er opptatt med å gro et menneske, så han må faktisk støvsuge. :p
Haha :p Fin setning ;) Tror kanskje jeg skal stjele den om han her er litt treg av seg med å hjelpe til en gang ;)

Back
Topp