God morgen, jeg hørte ikke at mannen dro en gang jegGod morgenI dag var jeg ikke så seint oppe.. Ble vekt av klokka til samboeren og har ikke fått sovet siden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, jeg hørte ikke at mannen dro en gang jegGod morgenI dag var jeg ikke så seint oppe.. Ble vekt av klokka til samboeren og har ikke fått sovet siden...
Okei. Det klarer du vel i løpet av kort tidnei jeg mangler fortsatt 700 på det måletj eg har
Hadde vel omlag 620 på sist oppdatering mener jeg. Klarte ca 150 innlegg i går, så burde være overkommelig med noen flere i dag. Eller hva?Hvor mange har du nå da?
Ja, det bør det være. Satser på litt liv daHadde vel omlag 620 på sist oppdatering mener jeg. Klarte ca 150 innlegg i går, så burde være overkommelig med noen flere i dag. Eller hva?
Kjedelige greier.... Men leste et sted at de meldte fint være ons-lør neste ukeGanske grått og yr her i dag![]()
Nja vi får se da. Tar det innen mnd er slutt hvertfallOkei. Det klarer du vel i løpet av kort tid![]()
Ja, det skal gå greitNja vi får se da. Tar det innen mnd er slutt hvertfall
Me tooDet er det. Håper på sol i morgen da![]()
Er rundt 4 timer mellom hver. Jeg vet ikke når det var sist, står under listaNår kommer det oppdatering??
Jøsses, jeg har ikke det problemet, ikke på maskinene eller noen av appeneskjønner ikke hv som skjer fortiden. ikkefungerer det å multiqoute, ikke får jeg opp de her trådene på generelt..
Endelig er dagen hergod morgen
ordne til bursdag
Var på plass igjen nå. er nok fori jeg har ignorert en bruker tror jeg.Jøsses, jeg har ikke det problemet, ikke på maskinene eller noen av appene
Får håpe det, han min gleder stort hvertfallEndelig er dagen her
Tror det kommer til å bli så bra
Nederst på siden med topp 100 står klokkeslett for forrige oppdatering, og det er ca 4 timer mellom oppdateringene, så da blir det ca kl 10:20Når kommer det oppdatering??
Det kan kanskje gjøre det, ja...Var på plass igjen nå. er nok fori jeg har ignorert en bruker tror jeg.
Så deilig daGod morgen, jeg hørte ikke at mannen dro en gang jeg![]()
Du får oppdatere oss etterpåFår håpe det, han min gleder stort hvertfall
OkEr rundt 4 timer mellom hver. Jeg vet ikke når det var sist, står under lista![]()