Nei det gjør jo ikke akkurat det vil jeg siJa, det skal gå greit
Haster ikke heller da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det gjør jo ikke akkurat det vil jeg siJa, det skal gå greit
Haster ikke heller da![]()
den har ikke jeg prøvd heller sånn egentlg,for jeg har ikke ignorert deg med vilje akkuratDet kan kanskje gjøre det, ja...
Har ikke prøvd den funksjonen
Han pleier å trenge min hjelpSå deilig daJeg vekker, drar av dyna og hiver samboeren ut senga hver morgen.. Snakk om dovendyr... Hadde hvert digg om han kom seg på jobb uten min hjelp....
Det blir i kveld tenker jegDu får oppdatere oss etterpå
OkNederst på siden med topp 100 står klokkeslett for forrige oppdatering, og det er ca 4 timer mellom oppdateringene, så da blir det ca kl 10:20
HeheHan pleier å trenge min hjelpmen i dag var jeg helt død
Fuktig kjeller er jo ikke riktig lukt på do da... Bør åpne opp hele veggen (og gulvet) og sjekkes ordentlig!
Håper de gjør det. I første omgang skal de bare se på huset..Hektisk hos deg dagamle er de nå?
Rydde ,vaske, pynte, lage kake++Hva er dagens plan?
Bursdag i heimen?Rydde ,vaske, pynte, lage kake++
Yes det stemmer, fotballbursdagBursdag i heimen?![]()
Er det meg du har ignorert på appen?den har ikke jeg prøvd heller sånn egentlg,for jeg har ikke ignorert deg med vilje akkurat![]()
yes var visst detEr det meg du har ignorert på appen?
Oi, så koselig!god morgen
ordne til bursdag
Stemmer, du var jo på utkikk etter fotball godteri osvYes det stemmer, fotballbursdag
Ja ikke sant, blir gøy det herOi, så koselig!![]()
Det stemmer, jeg var ute etter det.Stemmer, du var jo på utkikk etter fotball godteri osv
Det blir nok gøyHvor gammel blir kengubarnet?
Fin alderDet stemmer, jeg var ute etter det.
9 store år![]()
Blir nok verre til helga, når det er to bursdager på en dgFin alderDet blir nok en fin bursdag.. Mulig Kengu kan bli litt sliten etter å ha ordna så mye og så alt som skjer på en bursdag.. Håper dere alle koser dere da
![]()