Neida, jeg er på farten idag
Så dere kan nyte toppen i lang tid![]()
Hva skal du i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, jeg er på farten idag
Så dere kan nyte toppen i lang tid![]()
Jeg gir meg ikke med middagen jeg, altså..
Hva spiser dere til middag på lørdager?
Det er godt det...Jeg har ikke noen faste lørdagsmiddager med i dag blir det kyllingklubber med ovnsstekte rot grønnsaker![]()
Det er godt det...
Her blir det lammekoteletter med søtpoteter, pastinakk og en ertepure..
Dobbeltsjekk, for alle kilder på nett sier øre/øyne ikke over kanten, og de fleste seter jeg har hatt, selen ikke OVER skuldrene for bakovervendtMener d står i manualen at selene ikke kan være nedenfor barnets skuldre, men da får jeg dobbelsjekke.
Mener d står i manualen at selene ikke kan være nedenfor barnets skuldre, men da får jeg dobbelsjekke.
Jeg syns den er god, litt søt nesten...Godt og veldig enkelt, noe som er litt greit nå samt at jeg må spise litt av det jeg har i frysern Haha
Å det hørtes kjempe godt ut! Pastinakk trur jeg faktisk ikke at jeg har smakt.. hvordan er det på smak?
Jeg syns den er god, litt søt nesten...
Er vanskelig å forklare
Vi skal nok grille idagJeg gir meg ikke med middagen jeg, altså..
Hva spiser dere til middag på lørdager?
Hællemåne, det er jo skandale
Laaangt unna 500 denne månedenSå du mener at dersom vi skravler oss halvt i hjel kan vi klare å få et lite forsprang på deg?
Du som pleier å ha 500 innlegg hver dag de første dagene av måneden
Er bare du som kan gjøre noe med det vet du.Hællemåne, det er jo skandale![]()
La oss se om jeg forstår innlegget ditt rett.Laaangt unna 500 denne måneden
Er ferie og vi har besøk!
Skravle ivei![]()
La oss se om jeg forstår innlegget ditt rett.
Du planlegger UNDER 500 innlegg på hele denne måneden????
Tenkte det jeg også, måtte bare spørre.Det var det jeg og leste,men konkluderte med at hun må mene om dagen... aldri i livet at hun skal ha mindre enn 500 innlegg på en hel mnd....
Tenkte det jeg også, måtte bare spørre.
Tror heller ikke hun klarer å holde seg under 500 men enn 2-3 dager
Så hva skal vi utfordre henne med denne måneden, 10.000???Nei det er nettopp det, ha over 8000 en mnd og så under 500 neste det er lite sannsynlig Haha
Så hva skal vi utfordre henne med denne måneden, 10.000???
Det er hun utfordret med, jaSå hva skal vi utfordre henne med denne måneden, 10.000???