Det er ikke farlig på babysetet. De kan sitte det til hodet stikker over kantenVeldig! Selene er heldigvis ikke under skulderhøyde enda, men d er faktisk ikke lenge igjen altså![]()
Ørene, muligens? Det var noe slik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke farlig på babysetet. De kan sitte det til hodet stikker over kantenVeldig! Selene er heldigvis ikke under skulderhøyde enda, men d er faktisk ikke lenge igjen altså![]()
Synes maxicosi passa lenge jeg også. Ingen av mine flytta vel over før de var nærmere året.Din lille skal da passe i maxicosi lenge, ta ut spedbarnsinnlegget under baken, og støtta rundt hodet etterhvert
Mine var over året. Det passer lengeSynes maxicosi passa lenge jeg også. Ingen av mine flytta vel over før de var nærmere året.
Håper ikke det.Håper ikke august går like fort som juli!![]()
Her vil jeg også ha lille U lengst mulig i babysetet..Din lille skal da passe i maxicosi lenge, ta ut spedbarnsinnlegget under baken, og støtta rundt hodet etterhvert
Ja, jeg har mine også lenge i babysetet. Ikke minst pga adapter på zapp-understellet....Her vil jeg også ha lille U lengst mulig i babysetet..
Syns det blir alt for rett i ryggen på det neste
Er nok lurt vil jeg troEr spent på det selv, og i mellomtiden tenker jeg å skravle som om kravet er høyt
Tror jeg også.Er nok lurt vil jeg tro![]()
Hurra for detAugust er her! Hurra!
Hihi...da er det bare å nyte god plasseringTror jeg også.
Fint fornøyd med å være over se fleste av dere på lista.![]()
Vet det er midlertidig og bare fordi jeg våkna tidlig
Nyte så lenge det varer. Noen få timer til altsåHihi...da er det bare å nyte god plassering![]()
Det gjør jeg ogsåJaaa! August! Håper på bra vær i August![]()
Her er den ikke over og august blir travel!Blir spennende å se premier og krav denne mnd
Ferien er over her, så bør få til litt skravling![]()
Nå har kengubarnet hvertfall nedtellingHurra for det![]()
Her er den straks over, og august blir travelHer er den ikke over og august blir travel!
August er alltid travel synes jegHer er den straks over, og august blir travel
Litt, men ekstra i år hos oss.August er alltid travel synes jeg
Du gjør vel som du pleier.Er nok lurt vil jeg tro![]()
Hvorfor ekstra i år?Litt, men ekstra i år hos oss.
Men det går nok greit.
Er kanskje det.Litt, men ekstra i år hos oss.
Men det går nok greit.