Er du på toppen?Du gjør vel som du pleier.
Så på oppdateringen nå nettopp.
Var litt rart å se deg bak meg
Jeg nyter det frem til neste oppdatering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du på toppen?Du gjør vel som du pleier.
Så på oppdateringen nå nettopp.
Var litt rart å se deg bak meg
Jeg nyter det frem til neste oppdatering
Den er det med oppstart av skole og barnehage åretAugust er alltid travel synes jeg
Fordi vi har dette prosjektet med å lage barnerom. Tømmer mest mulig nå i ferien, men evt tapetsere, innrede, samt resten av ryddingen blir da i august.Hvorfor ekstra i år?
Nei da.Er du på toppen?
Hun var bak meg sist jeg så lista @):-Er du på toppen?
Han begynner i andreklasse nåEr kanskje det.
Begynner eldste på skolen i år, eller begynte han i fjor?
Syns det den siste tiden høres ut som om du har begynt å få tilbake noe av energien din...Fordi vi har dette prosjektet med å lage barnerom. Tømmer mest mulig nå i ferien, men evt tapetsere, innrede, samt resten av ryddingen blir da i august.
Samtidig med at mannen jobber til etter min leggetid den første uka, og jeg er den første på teamet tilbake ettet ferien på jobb så ekstra mye på meg også.
Samtidig med planlagt møte med læreren ang det sosiale på skolen for guttungen (grenser til mobbing) og meg som er gravid, sliten, føler bekkenet krangler mer etter en bra sommer, ultralydavtale og div annet.
Kom på det når jeg leste det andre innlegget ditt.Han begynner i andreklasse nå
Er det ikke deiligHun var bak meg sist jeg så lista @):-![]()
Ja, jeg sover ikke så mye lenger. Jeg bare kjenner at jeg trenger flere pauser gjennom dagen, legge meg på senga eller slukne på badegulvet, sitte ekstra etter lunsj og sånn som nå skravle mens jeg egentlig rydder, enn jeg vanligvis trenger.Syns det den siste tiden høres ut som om du har begynt å få tilbake noe av energien din...
Å bursdagerDen er det med oppstart av skole og barnehage året
Det var endel ja. Litt å gjøre med andre ordFordi vi har dette prosjektet med å lage barnerom. Tømmer mest mulig nå i ferien, men evt tapetsere, innrede, samt resten av ryddingen blir da i august.
Samtidig med at mannen jobber til etter min leggetid den første uka, og jeg er den første på teamet tilbake ettet ferien på jobb så ekstra mye på meg også.
Jeg vil ha mannen inn for 24 timers blodtrykksmåling, og han frykter resultatet.
Samtidig med planlagt møte med læreren ang det sosiale på skolen for guttungen (grenser til mobbing) og meg som er gravid, sliten, føler bekkenet krangler mer etter en bra sommer, ultralydavtale og div annet.
Hun er nok på toppen snartNei da.
Jeg er på 4. plass med Synnøve, Malla mari og Sara over meg, men RonjaR er på en 8. plass
![]()
Som sagt, jeg nyter det frem til neste oppdatering, da er hun nok på topp igjen..Hun er nok på toppen snart
Vi har ingen før i desember nå viÅ bursdager![]()
Meg og guttungen.Å bursdager![]()
Regner med det, jaHun er nok på toppen snart
Da begynner det hvertfall å bli litt bedre.Ja, jeg sover ikke så mye lenger. Jeg bare kjenner at jeg trenger flere pauser gjennom dagen, legge meg på senga eller slukne på badegulvet, sitte ekstra etter lunsj og sånn som nå skravle mens jeg egentlig rydder, enn jeg vanligvis trenger.
Ok, jeg talte ikke de i klassen.Meg og guttungen.
To andre i kassen hans, og bestekompisen som er et år yngre.
Jepp, bursdager ogdå.