Tenker prøve full jobb og se hvordan det går før jeg evt ringer legenDa begynner det hvertfall å bli litt bedre.
Hva tenker du til uken.
Prøver du deg på å gå tilbake til full jobb, eller dra til legen og få ny sykemelding?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker prøve full jobb og se hvordan det går før jeg evt ringer legenDa begynner det hvertfall å bli litt bedre.
Hva tenker du til uken.
Prøver du deg på å gå tilbake til full jobb, eller dra til legen og få ny sykemelding?
Nei, jeg må bare arrangere min (liten, men rydde og bake) og hans (to, familie her på dagen og venner/klassen på skolen litt senere)Ok, jeg talte ikke de i klassen.
Da har vi noen vi også, men de trenger ikke vi å arrangere![]()
Sånn sett, så håper jeg tiden går sakte frem til neste augustHåper ikke det.
De neste 5 månedene kan godt gå veldig sakte..
Hehe...ja det blir vel endel rullering på lista de første dageneNyte så lenge det varer. Noen få timer til altså![]()
Det vil jeg tro han harNå har kengubarnet hvertfall nedtelling
Hehe...jeg gjør alltid som jeg pleierDu gjør vel som du pleier.
Så på oppdateringen nå nettopp.
Var litt rart å se deg bak meg
Jeg nyter det frem til neste oppdatering
Høres ut som en fin plan.Tenker prøve full jobb og se hvordan det går før jeg evt ringer legen
Vi nyter det så lenge vi kanHehe...jeg gjør alltid som jeg pleier
Moro å slippe dere andre til litt også!
Da får du bare prøve å klare kravene før du drar da..Ah, ny måned, nye muligheterGleder meg til å se målene og premiene. Spørs om jeg klarer noe denne måneden, drar på ferie siste uka i august.
Hun har nok godt av litt pappatid jaSer litt frem til august jeg nåDet har hvert supert med lang ferie med frøkna og elsker å ha henne hjemme. Men samtidig så har hun ikke sett pappaen sin siden før skoleferien så hun har godt av å ta seg en tur dit. Så skal bruke litt mer tid på å bli bedre kjent med lillebror når frøkna er hos faren
![]()
Guri, sååå langt nede?!?Nei da.
Jeg er på 4. plass med Synnøve, Malla mari og Sara over meg, men RonjaR er på en 8. plass
![]()
Ja, det var det da! Mellom jobbingen og sovingen skal jeg vel alltids få klemt inn noen innleggDa får du bare prøve å klare kravene før du drar da..
Det skal gå så bra skal du se![]()
Spinnville tilstanderGuri, sååå langt nede?!?![]()
Det er ikke farlig på babysetet. De kan sitte det til hodet stikker over kanten
Ørene, muligens? Det var noe slik
Neida, jeg er på farten idagSom sagt, jeg nyter det frem til neste oppdatering, da er hun nok på topp igjen..
Så du mener at dersom vi skravler oss halvt i hjel kan vi klare å få et lite forsprang på deg?Neida, jeg er på farten idag
Så dere kan nyte toppen i lang tid![]()
Hun har nok godt av litt pappatid ja
Savner hun han?