Topp 100 - Skravle august

Ok, jeg talte ikke de i klassen.
Da har vi noen vi også, men de trenger ikke vi å arrangere :)
Nei, jeg må bare arrangere min (liten, men rydde og bake) og hans (to, familie her på dagen og venner/klassen på skolen litt senere)

Men de andre må vi likevel hjem i tide, og ha gave. Litt mindre stress nå som han tåler egg idet minste.

Ah, ny måned, nye muligheter :) Gleder meg til å se målene og premiene. Spørs om jeg klarer noe denne måneden, drar på ferie siste uka i august.

Ser litt frem til august jeg nå :) Det har hvert supert med lang ferie med frøkna og elsker å ha henne hjemme. Men samtidig så har hun ikke sett pappaen sin siden før skoleferien så hun har godt av å ta seg en tur dit. Så skal bruke litt mer tid på å bli bedre kjent med lillebror når frøkna er hos faren :)
Hun har nok godt av litt pappatid ja:)
Savner hun han?

Det er ikke farlig på babysetet. De kan sitte det til hodet stikker over kanten
Ørene, muligens? Det var noe slik

Mener d står i manualen at selene ikke kan være nedenfor barnets skuldre, men da får jeg dobbelsjekke.

Jeg gir meg ikke med middagen jeg, altså.. :p

Hva spiser dere til middag på lørdager?

Hun har nok godt av litt pappatid ja:)
Savner hun han?

Ikke så veldig virker det som, men heller det at faren bor der vi bodde tidligere så flesteparten av venne er rett på utsiden av blokka (det tar henne bare 10 min å gå mellom oss da :P ). Men så har ho ikke faren tatt noe kontakt med henne i ferien heller så de har ikke hatt kontakt siden før sommerferien annet enn når jeg fikk henne til å ringe og gratulere faren med dagen...

Back
Topp